گزارش اقدامات پروژه مهر و دستاوردهای یک ساله

مشهد (پانا) - رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی عنوان کرد پروژه مهر ریل‌گذاری برای یک سال تحصیلی پیش رو است.

کد مطلب: ۱۳۰۴۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
گزارش اقدامات پروژه مهر و دستاوردهای یک ساله

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، به مناسبت هفته دولت، جلسه هم اندیشی کارشناسان روابط عمومی قطب شهید برونسی با حضور حسین محمدزاده رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی و حجت صالحی رئیس اداره آموزش و پرورش تربت حیدریه، جهت گزارش اقدامات پروژه مهر و دستاوردهای یک ساله آموزش و پرورش، در شهرستان تربت حیدریه برگزار شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان در این جلسه گفت: روابط عمومی باعث به ثمر رسیدن بهتر برنامه ها و اهداف آموزش و پرورش در جامعه و فرهنگ سازیِ موفق می شود.

محمدزاده هدف از این جلسه هم اندیشی را انعکاس کارکردهای دولت در یک سال گذشته در آموزش و پرورش و ارائه گزارش شهرستان های قطب از اقدامات صورت گرفته در خصوص پروژه مهر بیان کرد و گفت: پروژه مهر ریل گذاری برای یک سال تحصیلی پیش رو است و باید به آن توجه شود.

وی گفت: برای داشتن آموزش و پرورشی پویا، بخش اطلاع رسانی و روابط عمومی باید خدمات آن را به جامعه نشان دهد، در این صورت آموزش و پرورش برای استفاده بیشتر از ظرفیت خود تلاش خواهد کرد و اگر آموزش و پرورش خوب کار کند آینده خوبی در انتظار ایران است.

محمدزاده همچنین افزود: قدم اول، ترفیع جایگاه معلمان است؛ تقدیر از خدمات معلمان که در راس آموزش و پرورش هستند، سبب می شود با خیال راحت در کلاس حاضر شده و کار جهادی انجام دهند و قدم دوم کار برای دانش آموزان و نشان دادن اقدامات و موفقیت‌های آنان است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان با اشاره به این که در دنیای اکنون، رسانه برای همه چیز تصمیم می گیرد، گفت: از همکاری ادارات و دستگاه های شهرستان برای اجرای پروژه مهر بهره ببرید و در سطح شهر و با استفاده از ظرفیت رسانه در اطلاع رسانی این پروژه کوشش کنید، زیرا اکنون حرف اول را در دنیا رسانه می زند و آموزش و پرورش خود یک رسانه است. با داشتن 1 میلیون و 300 هزار دانش آموز و 90 هزار همکار فرهنگی با پوشش رسانه ای مناسب می توانیم خود جریان ساز شویم.

محمدزاده با بیان این که باید قبل از ایجاد شایعات برای مردم شفاف سازی صورت گیرد، گفت: به خاطر اطلاع رسانی و شفاف سازی روابط عمومی، نگاه ها به آموزش و پرورش تغییر کرده و رابطه مردم با آموزش و پرورش بهتر شده است.

وی همچنین در پایان با اشاره به این که بازخورد اطلاع رسانی ادارات بررسی می شود، نکاتی را برای انجام اطلاع رسانی بهتر متذکر شد و گفت: در هر مدرسه از معلم ها و دانش آموزان به عنوان خبرنگار استفاده کنید و با اعلام یک فرم خبری یکسان از قسمت های مختلف اداره آموزش و پرورش شهرستان خود گزارش رویداد بخواهید.

حجت صالحی، رئیس اداره آموزش و پرورش تربت حیدریه نیز در این جلسه هم اندیشی گفت: در سند تحول بنیادین برای هریک از ساحت های 6 گانه در هر دوره، 3 هدف کاربردی ذکر شده که باید عملی شود.

وی ادامه داد: در بمباران اخبار و اطلاعات، اخبار خوب کم دیده می شود، رسانه آموزش و پرورش باید با نوآوری و ابتکار و اطلاع رسانی به موقع، اخبار درست را به اطلاع مخاطب برساند تا اخبار نادرست جایی در رسانه نداشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار