اردوی قطبی اعضای سازمانی دانش‌آموزی‌ در خرم‌آباد درحال برگزاری است

لرستان (پانا) - اردوی آموزشی، تربیتی و معرفی قطب3 با حضور دانش‌آموزان استان‌های غرب کشور، در اردوگاه کمالوند خرم آباد آغاز شد و تا پانزدهم شهریور ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
اردوی قطبی اعضای سازمانی دانش‌آموزی‌ در خرم‌آباد درحال برگزاری است

دانش‌آموزان استان‌های خوزستان، همدان، مرکزی، کرمانشاه و دو تیم از استان لرستان در این اردو شرکت دارند. این اردو در دو بخش پسران و دختران در دو هفته متوالی به تفکیک جنسیت برگزار می شود.

لازم به ذکر است در این اردو برنامه‌های مذهبی، ورزشی،تفریحی، فرهنگی و آموزشی نیز در کنار برنامه‌های تربیتی طراحی شده و اجرا می‌شود.

حضور مدرسین و مربیان تراز اول کشوری از استان‌های این قطب در کلاس‌های آموزشی سبب برخوردار شدن دانش‌آموزان از آموزش‌های باکیفیت شده است. دانش آموزان در کنار مدرسان،مربیان و عوامل اجرایی در نماز جماعت و مراسم صبحگاه حضور پیدا می کنند.

معاونین پرورشی و فرهنگی و توسعه مدیریت و پشتیبانی مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان به همراه مدیران حوزه مربوطه در مراسم افتتاحیه این اردو نیز شرکت کردند.

کلاس های آموزشی در رشته های اصول کار گروهی و اخلاق تشکیلاتی، امداد و نجات، جهت‌یابی، سواد رسانه ای و فضای مجازی، خبرنویسی و اسکان در طبیعت و رشته کوهپیمایی در طبیعت و کلاس‌های باز در حال برگزاری است.

اختتامیه در بخش پسران عصر روز سه‌شنبه هشتم شهریور برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار