پایان کار اردوی آموزشی، تربیتی قطب سوم دانش‌آموزان کشور

لرستان (پانا) - با تصمیم سازمان دانش‌آموزی کشور، اردوی قطبی دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی کشور در قطب سوم با حضور دانش‌آموزان استان‌های همدان، مرکزی، کرمانشاه و دو تیم از استان لرستان در اردوگاه خرم آباد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۶۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
پایان کار اردوی آموزشی، تربیتی قطب سوم دانش‌آموزان کشور

این اردو با هدف آمادگی دانش آموزان جهت فراگیری مهارت‌های مقدماتی، کشف و پرورش استعدادهای نهفته و خلاق دانش‌آموزان، آموزش فنون و مهارت‌های مختلف زندگی در طبیعت و آشنایی با آداب و رسوم و فرهنگ اقوام استان‌های دیگر برگزار شد.

در این اردو ها زندگی در قالب برنامه های تشکیلاتی، توانمندسازی و ارتقاء دانش مهارتی از اهداف مورد نظر است، بنابراین موجب افزایش روحیه جمع پذیری، قانون مداری و نظم تشکیلاتی و گروهی اعضای پیشتاز می شود، اردوهای تشکیلاتی، با برگزاری برنامه‌های مذهبی، تشکیلاتی و فرهنگی در طول اردو، علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی، موجب تقویت روحیه دینی و ملی، تقویت روحیه خودسازی، اعتماد به نفس و تاب‌آوری در شرایط خارج از خانه و تقویت روحیه مسئولیت پذیری و مشارکت جویی اعضا خواهد شد.

در اردوی قطب 3 کشور که به میزبانی اردوگاه آیت اله کمالوند خرم آباد برگزار شد، دانش آموزان استان‌های همدان، مرکزی، کرمانشاه و دو تیم از استان لرستان شرکت داشتند.

در این اردو که بیش از 200 نفر حضور داشت کلاس های آموزشی در رشته های اصول کار گروهی و اخلاق تشکیلاتی، امداد و نجات، جهت‌یابی، سواد رسانه ای و فضای مجازی، خبرنویسی و اسکان در طبیعت و کوهپیمایی برگزار شد و دانش آموزان به یادگیری آنها پرداختند.

دانش آموز خبرنگار:علیرضا پارسایی فر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار