شرکت ۵۴۰۰ دانش‌آموز نیشابوری در کلاس‌های تثبیت یادگیری

نیشابور (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش نیشابور گفت بیش از ۵۴۰۰ دانش‌آموز نیشابوری در کلاس‌های تثبیت‌ و تحکیم یادگیری شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۳۰۴۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
شرکت ۵۴۰۰ دانش‌آموز نیشابوری در کلاس‌های تثبیت یادگیری

محمد بنی‌اسدی، معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش نیشابور با بیان اینکه یکی از معضل‌های شدید آموزش و پرورش این شهرستان کمبود معلم ابتدایی است، افزود: سعی ما بر این است با روش‌های مختلف مانند جذب بازنشستگان و اضافه کاری همکاران در مدارس دو شیفت، این کلاس‌های خالی از معلم را پوشش دهیم.

وی در رابطه با نحوه آموزش‌ها در سال تحصیلی جدید گفت: با توجه به دستورالعمل‌های صادر شده و پیش بینی ستاد ملی کرونا، از اول مهرماه سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۲ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آموزش‌ها به صورت ۱۰۰ درصد حضوری انجام می‌شود.

بنی اسدی با اشاره به اینکه شرایط کرونایی و آموزش مجازی موجب افت ۴۰ درصدی تحصیلی_تربیتی دانش آموزان بویژه در مقطع ابتدایی شده است، افزود: با توجه به تدابیر اندیشیده شده حدود یک ماه است که کلاس های تثبیت‌ و تحکیم یادگیری در حال برگزاری است و بیش از ۵۴۰۰ دانش آموز نیشابوری از این طرح استقبال کرده اند.

معاون آموزش ابتدایی نیشابور در پایان خاطرنشان کرد: طبق آئین‌نامه و دستورالعمل اجرایی، مدیران در زمان ثبت نام دانش آموزان، تنها مجاز به دریافت وجه بیمه هستند و مبالغ اضافی دریافت شده خلاف آئین‌نامه است، اما لازم به ذکر است والدین می‌توانند به صورت اختیاری برای مشارکت در برنامه های مدرسه فرزندشان مبلغی را به حساب مدرسه واریز کنند‌‌.

خبرنگار: رقیه بلقان‌آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار