فرماندار نیشابور:

77 پروژه عمرانی در نیشابور افتتاح می‌شود

نیشابور (پانا) - معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور از افتتاح 77 پروژه عمرانی در هفته دولت در نیشابور خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
77 پروژه عمرانی در نیشابور افتتاح می‌شود

ابوطالب جوان با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فلسفه بیان تاریخ و انسان های بزرگ را درس گیری و عبرت برای آینده دانست و گفت: امیدآفرینی در سخت ترین و محدودترین لحظات، می تواند اثرات شگرفی داشته باشد و الگوی همه ما در مسیر زندگی باشد.

وی افزود: مقرر شده است در پایان هفته دولت، ساختمان جدید بنیاد شهید افتتاح و ساختمان قبلی این مجموعه به عنوان درمانگاه جانبازان تجهیز شود.

در این شهرستان در هفته دولت 215 پروژه اجرا و افتتاح می شود که شامل 77 پروژه عمرانی است و228 میلیارد تومان اعتبار برای این مجموعه ها هزینه شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برنامه های مختلف فرهنگی از جمله عطرافشانی گلزار شهداء، دیدار با امام جمعه، نشست خبری با خبرنگاران، حضور مدیران شهرستان در نماز جمعه، میزخدمت در مصلی نماز جمعه، افتتاح پروژه های بخش فرآورده های نفتی، افتتاح 15 آموزشگاه فنی حرفه ای شهرستان، افتتاح متمرکز پروژه های شرکت برق و شهرداری میان جلگه، افتتاح پروژه های جهادکشاورزی و آموزشگاه خیرساز وکیلی، افتتاح پروژه های سرولات و پروژه های عمرانی شهرستان نیشابور در این هفته اجرا می شود.

جوان اضافه کرد: برای افتتاح این پروژه ها 189 میلیارد تومان اعتبار دولتی، 36 میلیارد سرمایه گذاری خصوصی و سه میلیارد تومان اعتبار تسهیلات دولتی و بانکی هزینه شده است.

همچنین از هفته دولت سال قبل تا الان 215 پروژه با مبلغ 440 میلیارد تومان افتتاح شده است.

چهار پروژه شهرداری، سه جایگاه سوخت، 10 پروژه راه سازی، چهار پروژه درمانی، 17 پروژه مخابراتی و هشت پروژه حوزه کشاورزی و آبیاری و 9 طرح توسعه روستایی از جمله اهم این پروژه ها است.

در سال جاری در نیشابور 11 میلیارد تومان در بحث مشاغل خانگی برای 22 طرح و 150 نفر ایجاد اشتغال، اعتبار جذب شده است که چهار و نیم میلیارد تومان معرفی به بانک انجام شده است.

وی در خصوص اختلافات اخیر شورای شهر نیشابور، خاطرنشان کرد: در شورای شهر اختلاف سلایق و بداخلاقی هایی وجود دارد که باید بررسی شود و بنده از عملکرد آنها رضایت ندارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار