کمک ۶۰۰ میلیاردی مراکز نیکوکاری به نیازمندان در سال جاری

تهران (پانا) - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران از فعالیت ۹۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان تهران خبر داد و گفت از این تعداد ۳۷۱ مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد فعالیت می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۰۳۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
کمک ۶۰۰ میلیاردی مراکز نیکوکاری به نیازمندان در سال جاری

به گزارش کمیته امداد استان تهران، محمد دهرویه با گرامیداشت روز جهانی مساجد، افزود: هم اکنون ۹۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان تهران فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۳۷۱ مرکز نیکوکاری در مساجد فعالیت می‌کنند.

وی بیان کرد: مراکز نیکوکاری با هدف واگذاری امور مردم به مردم راه‌اندازی شده‌اند.

دهرویه با اشاره به اینکه ۱۳۳ مرکز نیکوکاری به صورت تخصصی به نیازمندان خدمات ارائه می‌دهند، گفت: این مراکز در حوزه‌های اشتغال و کارآفرینی، فرهنگی و آموزش، بهداشت و درمان، جهیزیه و معیشت به نیازمندان خدمات ارائه می‌دهند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه ۱۴ مرکز نیکوکای در دانشگاه‌های استان تهران فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: ۸ مرکز نیکوکاری در مدارس، ۴ مرکز در اصناف، ۱۲ مرکز در حوزه‌های علمیه و یک مرکز در بسیج فعال شده‌اند.

وی تصریح کرد: مراکز نیکوکاری در پنج ماهه امسال ۵۹۲ میلیارد تومان جذب و به خانواده‌های نیازمند کمک کرده‌اند که از این میزان ۵۶ میلیارد تومان به صورت نقدی و مابقی به صورت کالا و خدمات رایگان بوده است.

دهرویه خاطرنشان کرد: در پنج ماهه امسال ۲۲۲ هزار و ۹۸۲ خانواده نیازمند از خدمات مراکز نیکوکاری بهره‌مند شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار