پاداش صرفه جویی برای مشترکین برق خراسان جنوبی

بیرجند(پانا) - مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی با اشاره به همکاری خوب مشترکان در تابستان امسال اظهار داشت: حدود 34 درصد مشترکان استان از پاداش صرفه جویی در مصرف برق برخوردار شدند.

کد مطلب: ۱۳۰۳۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
پاداش صرفه جویی برای مشترکین برق خراسان جنوبی

مهدی دادگر مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی با اشاره به همکاری خوب مشترکان در تابستان امسال اظهار داشت: حدود 34 درصد مشترکان استان از پاداش صرفه جویی در مصرف برق برخوردار شدند.

وی با اشاره به برگزاری پویش 5=1 برای مشترکان خانگی در تابستان امسال گفت: در این طرح مشترکان به ازای هر کیلو وات ساعت کاهش مصرف نسبت به سال گذشته، پنج برابر نرخ مصرف، مشمول پاداش می‌شوند.

وی به همکاری خوب مشترکان در تابستان امسال، اشاره کرد و افزود: بر اساس قبوض برق صادر شده از ابتدای خرداد ماه تا به امروز 131 هزار و335 مشترک در استان مشمول پاداش صرفه جویی شده‌اند که میزان مصرف آنها نسبت سال گذشته کاهش پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی با اعلام اینکه حدود 16 درصد مشترکان در استان در گروه کم مصرف و خوش مصرف قرار دارند، گفت: خوشبختانه با رعایت الگوی مصرف توسط مشترکان خانگی در ایام پیک بار امسال هیچ گونه خاموشی برای این دسته از مشترکان اعمال نشده است.

دادگر عدم استفاده از لوازم برقی پرمصرف در ساعت‌های اوج بار (12 تا 17 و 18تا 23)، استفاده از روشنایی روز، استفاده از لامپ‌های کم‌مصرف نظیر اس ام دی‌ها و ال‌ای دی‌ها، تنظیم کولر گازی روی 25 درجه، استفاده از دور کند کولر آبی و عدم استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات گرم روز و انتقال استفاده از این دستگاه‌ها به ساعات خنک روز و یا پایانی شب را از جمله راهکارهای مدیریت مصرف برق برشمرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی ابراز امیدواری کرد که یک ماه باقیمانده فصل تابستان را نیز با همراهی خوب مشترکین استان همچون ماه‌های گذشته با موفقیت و بدون هیچ محدودیتی در تامین برق پایدار استان پشت سر بگذاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار