پویش پیمان با امام حسین توسط دانش‌آموزان برگزار شد

نیشابور (پانا) - مسئول کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور از برگزاری پویش پیمان با امام حسین علیه السلام توسط دانش‌آموزان عضو این مرکز خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۳۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
پویش پیمان با امام حسین توسط دانش‌آموزان برگزار شد

به گزارش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور، مسئول کتابخانه پستی کانون اظهار کرد: با هدف تکریم شعائر مذهبی و آشنایی اعضای این مرکز با امام حسین(علیه‌السلام) و قیام ایشان، دانش آموزان مدرسه شهید محمدرضا بوژمهرانی روستای بوژمهران که از اعضا کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور هستند، برای امام شهید خود پیمان نامه نوشتند.

زهره اکبرآبادی گفت: در این فعالیت که با همراهی سیدعلی حسینی مدیر آموزشگاه و در ایام ماه محرم صورت گرفت، دانش آموزان با امام حسین علیه السلام گفتگو کرده و پیمان بستند راه سرخ او را ادامه دهند.

در بخشی از این پیمان نامه ها ریحانه گلچین نیا نوشته: من با خدای خود پیمان می بندم برای پیروی از سیره و منش امام حسین (علیه‌السلام) با پیشرفت علمی و معنوی و ارج نهادن به کرامت انسانی، تقویت ایمان و امید به آینده تمام تلاش خود را بکنم و فاطمه زهرا بوژمهرانی کلاس پنجم نوشته: پیمان می بندم زبانم را به کلام بد نگشایم و هر روز کاری کنم که آقایم از من راضی باشد.

وی خاطرنشان کرد: فاطمه بوژمهرانی کلاس چهارم نیز نوشته : قول می دهم نمازم را ترک نکنم و حجابم را رعایت کنم و مهدیار ایروانی کلاس پنجم هم گفته: سعی می کنم در راه امام حسین علیه السلام و اهل بیت ایشان خدمت کرده و آنها را الگوی خود قرار دهم.

مسئول کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور تصریح کرد: خط به خط این نوشته ها لبریز مهر و ارادت به امام حسین (علیه‌السلام) است که با خلوص نیت این دانش آموزان نوشته شده است و نشان از پرورش درست ایشان در مکتب حسینی دارد و از تمام شرکت کنندگان در این پویش با ارسال هدایا تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار