یک عکاس دانش آموز پانا:

عکاس باید خلاق، صبور و انتقاد پذیر باشد

تهران(پانا) - فاطمه آبروش؛ عکاس دانش‌آموز پانا به مناسبت روز عکاس در گفتگو با خبرنگار پانا مهم ترین ویژگی‌های یک عکاس را خلاقیت، صبوری و انتقاد پذیر بودن دانست.

کد مطلب: ۱۳۰۲۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
عکاس باید خلاق، صبور و انتقاد پذیر باشد

آبروش درباره مسیر ورود خود به عرصه خبرنگاری گفت: ابتدا وارد حوزه خبرنگاری شدم و کم کم بنا بر علاقه و استعداد اندکی که در این حوزه داشتم فعالیت های عکاسی خود را آغاز کردم، در مسیر عکاسی استاد بزرگوارم اقای سید وحید سولگی که در حال مدیر کانون فرهنگی تربیتی امید منطقه ۱۴ هستند من را بسیار یاری کردند و از همینجا از ایشون کمال قدردانی دارم.

وی تاکید کرد: این ۴ سال که عکاس رسمی پانا محسوب میشم هر زمان که دوربین به دست میگیرم حس و حال خارق العاده ای تمام وجودم را احاطه می‌کند زیرا ثبت عکس از آدم های ماندگار و فضاهای ماندگار تر همیشه جذاب و شگفت انگیز بوده و خواهد بود.

آبروش اضافه کرد: عنوان یک دانش آموز که هم زمان در حوزه های مختلفِ خبرنگاری و عکاسی فعالیت دارم به نظرم دنیای دانش آموزان امروز پر از دغدغه و اتفاق های گوناگون هست، شخصا راه حل من برای رفع این دغدغه ها توجه به محیط مدارس، علاقه دانش آموزان و توانمندی های هریک از آنهاست.

وی ادامه داد: در جامعه امروز مردم به عکس توجه می‌کنند اما به عکاس هایی که این عکس هارا ثبت میکنند هیچ توجه ای نمی شود، مبادا روزی برسد که از شدت کم شدن انگیزه عکاس های خوب کشورمان را از دست بدهیم.

وی در پایان افزود: صحبت من برای تمام دانش آموزان خوب سرزمینم این است که: من به عنوان یک دانش آموز که چندین سال در حوزه های مختلف فعالیت کردم با تمامی نقاط قوت و ضعف این فضاها آشنایی پیدا کردم اولین قدم برای موفق ماندن صرفا اینکه عکاس قابلی باشید نیست شما باید تحت هیچ شرایطی دست از تلاش بر ندارین و بی وقفه و پرقدرت پیش برین، حتی اگه همه گفتند شما نمی توانید با عملکردتان به همه ثابت کنین تا چه حد توانمند هستید.

دانش آموز خبرنگار پانا: محمد‌مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار