معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

ما عرصه خبرگزاری پانا را یک عرصه تربیتی می‌دانیم

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی عنوان کرد عرصه سازمان دانش‌آموزی و عرصه خبرگزاری پانا، یک عرصه تربیتی است و دانش‌آموزان در آن رشد و پرورش می‌یابند.

کد مطلب: ۱۳۰۲۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
ما عرصه خبرگزاری پانا را یک عرصه تربیتی می‌دانیم

امروز ۲۷ مرداد ماه مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال پانا در مشهد برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسین پورثانی، ضمن تبریک روز خبرنگار و تشکر از همه خبرنگاران گفت: سازمان دانش آموزی به عنوان یکی از تشکل های دانش آموزیِ آموزش و پرورش، وظیفه هدایت و رشد دانش آموزان را دارد. بزرگترین فایده پانا این است که دانش آموزان در مسیر رشد قرار می‌گیرند، اگر اشتباهی کنند مربی به آنها تذکر می‌دهد و راه درستی را که باید بروند به آنها آموزش می‌دهد.

وی اضافه کرد: وظیفه رشد و هدایت را مربی بر عهده دارد. ما عرصه خبرگزاری پانا را یک عرصه تربیتی می‌دانیم. ما دو بستر داریم، بستر رسمی همچون مدرسه و بستر غیررسمی همچون تشکیل های دانش آموزی. اعتقاد ما این است که هر کسی که تا به امروز به جایگاهی رسیده است، در بستر غیر رسمی فعالیت کرده است.

پور ثانی افزود: مسئولان آموزشی تا جایی که توان دارند باید بسترهای غیررسمی را تقویت کنند و ظرفیت لازم را ایجاد کند تا دانش آموز خود را نشان دهد و استعداد وی شکوفا شود.

وی در پایان خطاب به دانش آموزان گفت: انتظار خبرگزاری پانا از دانش آموزان داشتن ابزارهای پیشرفته خبرنگاری نیست، بلکه دانش آموزان با داشتن وسایل ساده و دست‌ساز هم می‌توانند خبرنگاری کنند.

خبرنگار: نگار حمیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار