برنامه تلویزیونی «ساعت صفر»؛ فرصتی برای شنیدن و پیگیری دغدغه‌ها و مسائل دانش‌آموزان

تهران (پانا) - شبکه امید در راستای امیدبخشی و امیدآفرینی در نوجوانان و دانش‌آموزان، برنامه «ساعت صفر»  را روی قاب تلویزیون به تصویر می‌کشد.

کد مطلب: ۱۳۰۲۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برنامه تلویزیونی «ساعت صفر»؛ فرصتی برای شنیدن و پیگیری دغدغه‌ها و مسائل دانش‌آموزان

برنامه تلویزیونی «ساعت صفر» که قرار است از 28 مردادماه، پنجشنبه‌ها ساعت 12 شب روی آنتن این شبکه برود، به تهیه‌کنندگی حسین شکیب‌راد، کارگردانی امیرحسین اکاتی و سردبیری زهرا قربانی، تهیه و تولید می‌شود.

«ساعت صفر» با انعکاس رسانه‌ای مسائل مهم نوجوانان در زندگی روزمره مانند ارتباط با والدین، کنکور، دیده شدن، پول درآوردن، تفریح، استرس و... پای صحبت آن‌ها می‌نشیند و دغدغه‌هایشان را روی قاب تلویزیون به تصویر می‌کشد.

روال برنامه ساعت صفر به این صورت خواهد بود که یک تسهیل‌گر در قالب مجری این برنامه ایفای نقش می‌کند و در هر برنامه میزبان 4 نوجوان با شرایط خاص مرتبط با موضوع و 8 نوجوان در جایگاه هیات منصفه است که درباره روند برنامه و اظهارات شرکت‌کنندگان نظر داده و با آن‌ها موافقت یا مخالفت می‌کنند.

همچنین موضوع هر بخش از برنامه، با یک بازی توسط تسهیل‌گر آغاز شده و چهار نفر اصلی به چالش کشیده می‌شوند.

صحنه برنامه ساعت صفر که با اجرا و گردانندگی علیرضا خلیلی اداره می‌شود قرار است به نوجوانان یاد بدهد که مسائل و نگرانی‌های خود را پیش از مطالبه از خانواده، جامعه و مسئولان، در وهله اول با اصلاح عملکرد و تفکرات خود حل کنند.

هدف از این برنامه آگاهی‌بخشیدن به نوجوانان نسبت به توانمندی‌هایشان اعلام شده و قرار است زاویه دیدی متفاوت نسبت به مسائل را به آن‌ها آموزش بدهد.

این برنامه در قالب 13 قسمت یک ساعته، از 28 مرداد تا اواسط آبان از شبکه امید پخش خواهد شد.

* آرمیتا رزاقیان؛ دانش‌آموز خبرنگار پانا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار