با 50 میلیون تومان هم می‌توان ماشین خرید؟ + جدول

تهران (پانا) - با توجه به قیمت‌های قابل توجه خودرو اکنون این سوال مطرح است که با چه کف قیمتی می‌توان خودرو تهیه کرد به طور مثال می‌توان با 50 میلیون تومان هم ماشین خرید. یک کارشناس خودرو عنوان کرد که با توجه به اینکه عمر مفید خودرو 10 سال است کارکرد مناسب برای ماشین 150 هزار تا 200 هزار کیلومتر است و همین مبنای تعیین قیمت روز ماشین دست‌دوم می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۰۲۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
با 50 میلیون تومان هم می‌توان ماشین خرید؟ + جدول

با توجه به قیمت خریدوفروش ماشین در این روزها قطعاً باورش سخت است که با 50 میلیون تومان بتوان ماشین خرید. در این گزارش بررسی کرده‌ایم که چه ماشینی می‌توان با این مبلغ هزینه کردن خرید.

بعد از اینکه قیمت خودروی داخلی و خارجی در ایران به‌طور ناگهانی سر به فلک کشید بازار خریدوفروش خودروهای دست‌دوم رونق گرفت.

قادر ملکی، نمایشگاه‌دار خودرو در گفت‌وگو با پانا بابیان اینکه این روزها خریدوفروش خودروی دست‌دوم رونق گرفته است گفت: «با توجه به اینکه عمر مفید خودرو در ایران 10 سال است مهم‌ترین عاملی که در تعیین قیمت روز خودروی دست‌دوم اثرگذار است کارکرد آن خودرو است.»

وی افزود: «برای قیمت‌گذاری خودروی دست‌دوم بعد از اینکه سال ساخت خودرو بررسی شد کارشناس خودرو به‌میزان مسافتی که خودرو طی کرده است، توجه می‌کند.»

ملکی میزان کارکرد مناسب خودرو را 15 تا 20 هزار کیلومتر در سال عنوان کرد و گفت: «اگر کارکرد خودرویی از این عدد بیشتر باشد یعنی بیش‌ازحد کار کرده است. در واقع کارکرد مناسب خودرو در 10 سال حدود 150 هزارتا 200 هزار کیلومتر است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار