مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارت آموزش و پرورش:

نیازمند رهبر شبکه تربیتی قرآنی هستیم

مشهد (پانا) - مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارت آموزش و پرورش گفت دانش‌آموزان شرکت‌کننده در دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز پتانسیل تبدیل‌شدن به رهبر شبکه تربیتی قرآنی در برابر جبهه جنگ ترکیبی را دارند.

کد مطلب: ۱۳۰۲۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
نیازمند رهبر شبکه تربیتی قرآنی هستیم

حجت الله الماسی در چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور ضمن یادآوری رشادت های آزادگان هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: ارزش کار آزادگان آنجاست که در اسارت خود کار فرهنگی و قرآنی کردند. یکی از نعمت هایی که امیرالمومنین به آن همیشه اشاره داشت قدردانی برای نعمت ها بود.

الماسی اذعان کرد: طبق فرمایشات رهبری ما در حوزه تربیتی با جنگ تربیتی مواجه هستیم و دشمن تلاش می‌کند نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی را بی ارزش جلوه دهد.

الماسی ادامه داد: یکی از نعمت هایی که شما دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقات دارید فرصت حافظ بودن و تبلیغ کردن آموزه های دینی و فرهنگی اهل عصمت و طهارت است.

وی افزود: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب جبهه عظیم ترکیبی و تربیتی دینی اسلامی شیعی نیاز داریم.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: شما باید تشکیلات قرآنی راه اندازی کنید و در آن جوانان را با صدر اسلام و مفاهیم آن آشنا سازید.

وی در پایان عنوان کرد: امیرالمومنین علی(ع) بهترین الگو برای اسوه قرار دادن در رفتار و تربیت انسان ها است و باید از ایشان الگو برداری کنیم.

خبرنگار: سید ابوالفضل موسوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار