سجادی، غایب مراسم افتتاحیه بازی‌های کشور‌های اسلامی

تهران (پانا) - وزیر ورزش به دلیل برخی مشکلات به وجود آمده نمی‌تواند در مراسم افتتاحیه پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی حاضر شود.

کد مطلب: ۱۲۹۹۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
سجادی، غایب مراسم افتتاحیه بازی‌های کشور‌های اسلامی

مراسم افتتاحیه پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی در حالی چهارشنبه ۱۸ مرداد برگزار می‌شود که پیش از این قرار بود حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان کشورمان در این مراسم شرکت کند، اما سفر او به قونیه فعلا لغو شده است و هنوز مشخص نیست که سجادی چه زمانی راهی قونیه می‌شود. این مسابقات از چهارشنبه ۱۸ مرداد به میزبانی ترکیه و در شهر قونیه آغاز می‌شود و تا ۲۷ مرداد ادامه دارد.

گفتنی است؛ کاروان ورزشی کشورمان در بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی در رشته‌های والیبال (مردان و زنان)، بسکتبال (مردان و زنان)، کشتی آزاد و فرنگی، تکواندو (مردان و زنان)، کاراته (کومیته و کاتای مردان و زنان)، تیم‌های ملی جودو (زنان و مردان)، تیراندازی، تیروکمان، دوچرخه سواری، هندبال (مردان و زنان)، دوومیدانی، شمشیربازی، تنیس روی میز، ژیمناستیک ایروبیک و هنری، شنا، وزنه‌برداری (مردان و زنان) و پارا تنیس روی میز، پارا تیروکمان و پارا شنا حضور دارد.

در دوره قبل بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی که در سال ۲۰۱۷ به میزبانی جمهوری آذربایجان و در شهر باکو برگزار شد، کاروان ورزشی کشورمان با ۲۸۲ ورزشکار در ۱۹ رشته شرکت کرد و در پایان با کسب ۹۷ مدال شامل ۳۹ طلا، ۲۶ نقره و ۳۲ برنز بعد از جمهوری آذربایجان و ترکیه در رده سوم ایستاد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار