تداوم افتخارات آموزش و پرورش ناحیه دو بندر عباس در سطح کشور:

کسب ۴ رتبه برتر در مرحله کشوری یازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم

هرمزگان(پانا)-دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه دو بندر عباس در مرحله کشوری یازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم و کانون یاریگران زندگی موفق شدند ۴ رتبه برتر را به خود اختصاص دهند.

کد مطلب: ۱۲۹۷۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب ۴ رتبه برتر در مرحله کشوری یازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم

دانش آموز امیر حسین مقبلی از دبیرستان جواد الائمه مقام اول در رشته روایت گری، مهدیه زحمت پیشه از هنرستان آیت الله صدر مقام دوم در رشته نقاشی رنگ و روغن، آیلین حلمی از دبیرستان فرهنگ مقام دوم و متین راستگو از دبیرستان شهید مفتح مقام قابل تقدیر در رشته فیلم کوتاه داستانی را بدست آوردند.

امیر علی ناصری مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندر عباس ضمن تبریک این افتخارات ارزشمند به دانش آموزان حائز مقام و خانواده هایشان و جامعه فرهنگیان عنوان کرد: یازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی با موضوعات شیوه های زندگی سالم، پیشگیری از رفتارهای پر خطر و بهداشت روان در سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور برگزار گردید که دانش آموزان راه یافته این مدیریت آموزش و پرورش به مرحله استانی جشنواره، توانستند ۶۸ مقام را به خود اختصاص دهند و از این تعداد ۲۸ اثر به مرحله کشوری راه یافت. در مرحله کشوری نیز که به میزبانی اداره کل شهرستان های استان تهران صورت پذیرفت دانش آموزان هنرمند آموزش و پرورش ناحیه دو بندر عباس موفق شدند ۴ رتبه کشوری را کسب نمایند.

وی همچنین ضمن اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره در کاهش آسیب های اجتماعی بیان داشت: همکاران اداری و آموزشی این مدیریت آموزش و پرورش با برنامه ریزی هدفمند و دقیق در اجرا و برگزاری جشنواره نوجوان سالم، موفق شدند اهداف جشنواره نوجوان سالم که از رئوس فعالیت های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ است را تحقق بخشیده و در کاهش آسیب های اجتماعی، گام های خوبی بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار