مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

یکی از بهترین هدایت‌های قرآنی شکر است

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در آیین اختتامیه چهلمین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور(دختران) با اشاره به اهمیت بسیار بالای قرآن در زندگی، یکی از بهترین هدایت‌های قرآنی را شکر دانست.

کد مطلب: ۱۲۹۷۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
یکی از بهترین هدایت‌های قرآنی  شکر است

علیرضا صیادی در آیین اختتامیه چهلمین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور گفت: یکی از بهترین هدایت های بی نهایت قرآنی، شکر است. در یکی از آیه های قرآنی که خداوند برای هدایت بشر فرستاده است، زبان شکر است که آن را به ما آموخته است.

وی ادامه داد: ما از خود قرآن شکر را یاد گرفتیم و به شکرانه برگزاری این جلسه از جهت تربیتی، تکالیف دینی و اجتماعی و انجام کاری خدا را شاکریم که این توفیق حاصل شد تا این دوره از مسابقات در استان آذربایجان شرقی برگزار شود.

وی افزود: این دوره از مسابقات از۲ الی ۸ مرداد ماه با همکاری تمامی عزیزان در دو مرحله پسران و دختران برگزار گردید. در برگزاری این مسابقات خیلی از نهاد ها کمک های بسیاری کرده اندو مخصوصا در این میان از همه عزیزان پایگاه دوم شکاری ویژه تشکرمی کنم.از تمامی نهادها متشکرم.

صیادی در پایان خاطرنشان کرد: در بحث شکر باید این گونه گفت که؛ شکر در زبان، قلب و عمل سه توصیه مهم امیرالمومنین(ع) به تمامی مسلمانان است. بهترین شکر این است که آنچه را از مفاهیم قرآنی نشر داده ایم، آموخته و بهترین عمل را برای آن انجام دهیم، چرا که بهترین عمل، عمل به مفاهیم قرآنی است.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار