فاز دوم طرح کارگاه ملی مهارت نوجوان آغاز به‌کار کرد

شهرکرد(پانا) - مدیر امور نوجوان و دانش‌آموزی مجمع جوانان استان بوشهر هدف اصلی امور نوجوانان و دانش‌آموزی مجمع جوانان سعی در پرورش مدیران نسل نو عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۷۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
فاز دوم طرح کارگاه ملی مهارت نوجوان آغاز به‌کار کرد

محمدرضا تنو، مدیر امور نوجوان و دانش آموزی مجمع جوانان استان بوشهر ضمن ارائه و رونمایی از فاز دوم طرح کارگاه ملی مهارت نوجوان در استان بوشهر در گفت وگو با پانا گفت: «با همت اعضای نوجوانان و دانش آموزی مجمع جوانان استان بوشهر در این هفته فاز دوم طرح کارگاه ملی مهارت را شروع خواهیم کرد، که گام بزرگی در جذب و ساماندهی و حمایت از نخبگان نوجوان استان بوشهر است. برنامه های دیگر امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع جوانان استان بوشهر که در حال برگزاری است، کار کارگاه آموزشی فن بیان و سخنوری زیر نظر نوجوانان و جوانان نخبه استان بوشهر با موفقیت در دوره اول برگزار شد که با آموزشی های تخصصی استعدادهای خوب را به مراکز مختلف معرفی خواهیم کرد جهت پروش استعدادی که دارند.»

تنو افزود: «در فاز اول کارگاه ملی مهارت نوجوان، ما کارگاه فن بیان و سخنوری را برگزار کردیم. در فاز دوم این برنامه چندین طرح به مصوب رسیده است، که توسط کارگروه های تخصصی امور نوجوان و دانش آموزی مجمع جوانان برگزار خواهیم کرد. همچنین با توجه به راهبردهای شیوه نامه بانک اطلاعاتی نخبگان در جهت حمایت از ایده های نوآورانه و متفکرانه نخبگان این بانک، از تأسیس مراکز رشد و نوآوری نوجوان که مرکز فکر و ایده های نوآورانه و فناورانه نخبگان علمی و پژوهشی بانک نخبگان است، در جهت رشد و پرورش این نخبگان با کمک پارک های علم و فناوری و پژوهشسراهای استان بوشهر جلساتی گرفته شده است که نتایج این جلسات در هفته های آینده مشخص خواهد شد.

وی در پایان افزود: «شناسایی ظرفیت‌های استان بوشهر ضروری است با توجه به ظرفیت بالای این استان در بخش‌های مختلف شناسایی و فعال کردن آنها ضروری است و باید از همه توانمندی‌های استان استفاده شود تا گامی در زمینه توسعه نسل نوجوانان و جوانان استان برداشته شود و ما تمام توان خود را برای حمایت از جوانان موفق و مدیران جوان بوشهری به کارخواهیم بست.»

خبرنگار: سید سینا بنی هاشمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار