تقدیر از آموزش و پرورش استان کرمانشاه در نخستین رویداد کشوری سازمان تعلیم و تربیت کودک

کرمانشاه (پانا) - در نخستین رویداد کشوری سازمان تعلیم و تربیت کودک، با حضور مقام عالی وزارت از آموزش و پرورش استان کرمانشاه تقدیر به‌عمل آمد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد

در نخستین رویداد ملی سازمان تعلیم و تربیت کودک که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، از زهرا نجار معاون آموزش ابتدایی استان کرمانشاه به نمایندگی از اداره پیش‌دبستانی و دوره اول و تیم آموزش پیش از دبستان این استان در دبیرخانه کشوری قصه، شعر، سرود ویژه نوآموزان پیش‌دبستانی، توسط مقام عالی وزارت تقدیر به‌عمل آمد.

نجار در این باره عنوان کرد: کانال کشوری شاد آوا ویژه نوآموزان پیش‌دبستانی یکی از کانال‌های پرمخاطب در دوره کرونا بوده است که به تولید محتواهای الکترونیکی مربوطه در سه محور شعر، قصه و سرور برای کودکان این سنین پرداخته است.

راهبری محتوایی کانال مذکور، تحت نظر معاونت آموزش ابتدایی استان و توسط اداره آموزش پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی انجام پذیرفته و بسیار مورد استقبال و رضایت نوآموزان و اولیای آنان قرار گرفته است.

نجار، دوران کودکی را فرصت مناسبی برای انتقال مفاهیم پایه تربیتی به دانش‌آموزان عنوان کرده و افزود: هدف ما در مجموعه آموزش و پرورش استان بر آن است با هم‌افزایی و تلاش مضاعف تمامی واحد‌های مرتبط به این مهم دست یابیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار