مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل

برنامه تربیتی برای سال تحصیلی جدید تدوین شده است

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت از بین 750 برنامه استانی، 30 برنامه عملیاتی در حوزه تربیتی تدوین و در سال تحصیلی پیش رو اجرایی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
برنامه تربیتی برای سال تحصیلی جدید تدوین شده است

کلام الله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در دیدار با امام جمعه پارس آباد ضمن تشکر از حمایت های امام جمعه این شهرستان از برنامه های تربیتی آموزش و پرورش اظهار کرد: یقینا فعالیت های تربیتی جزو برنامه های اولویت دار آموزش و پرورش استان است.

وی با عنوان اینکه تربیت نسل متعهد، با ایمان، ولایت مدار و .... جز وظایف اصلی آموزش و پرورش است ،بیان کرد: طبق سند تحول بنیادین و منویات مقام معظم رهبری این رسالت مهم را به سرانجام خواهیم رساند.

حجت الاسلام علی اکبر باقری، امام جمعه شهرستان پارس آباد هم با تشکر از حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان در شهرستان و پیگیری فعالیت های تربیتی گفت: با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان و هدف قرار دادن نسل جوان بایستی فعالیت های تربیتی ارتقا پیدا کند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه روحانیت در ارتقا کیفیت فعالیت های تربیتی در سطح مدارس، تصریح کرد: بدون شک آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند در این مسیر به هدف خود نائل شود بنابراین بایستی از تمامی ظرفیت های جامعه برای تحقق اهداف ترسیم شده استفاده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار