فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان:

شرط محقق شدن دولت اسلامی و جامعه اسلامی توانمندشدن خودمان است

اصفهان (پانا) - فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان عنوان کرد شرط محقق شدن دولت اسلامی و جامعه اسلامی توانمند کردن خود است، شرط ظرفیت‌سازی و هماهنگی و همکاری و پای کار آوردن مردم در صحنه، دفاع از انقلاب است.

کد مطلب: ۱۲۹۵۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
شرط محقق شدن دولت اسلامی و جامعه اسلامی توانمندشدن خودمان است

آئین افتتاح اردوی طرح ولایت سازمان بسیج دانش آموزی با حضور سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، محمدرضا ابراهیمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان، سید علی مدینه معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، مهدی نم نبات، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل، سید احمد بنی لوحی، معاون آموزش متوسطه اداره کل، اکبر رحمتی مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان و سرهنگ حسین رجب پور، رییس سازمان بسیج دانش آموزی در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم اصفهان برگزار شد.

مجتبی فدا گفت: ویژگی های امام علی بسیار شاخص است. اولین مسلمان حضرت علی (ع) بود. ویژگی های ولادتش در کعبه شهادتش در کهبه تنها کسی بود که جان پیامبر مورد خطر گرفت حاضر شد جانش را به خطر بیندازد. پیامبر در وصف آقا امیرالمومنین می گوید«أنَا مَدینَهُ العِلمِ وعَلِیٌّ بابُها، فَمَن أرادَ العِلمَ فَلیَأتِ البابَ».

وی افزود: یکی از دستگاه هایی که بیشترین تعامل و همکاری را با آنها داریم، مجموعه عظیم و خدمت رسان آموزش و پرورش است.

فدا تصریح کرد: آموزش و پرورش در قالب دو قشر بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان که نقش ویژه ای در طول انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس داشته اند، ایفای نقش می کند.

وی بیان کرد: «در 43 سال عمر انقلاب اسلامی اقدامات زیادی انجام شده و تمام نقشه های آمریکا در دل منطقه خنثی شده است، کار به جایی رسید که آمریکایی ها شبانه از منطقه فرار می کنند و انقلاب اسلامی به برکت خون شهدای مدافع حرم داعش را شکست داد. جنگ نیابتی را در منطقه خنثی کرد، ولی برخی به دنبال کمرنگ کردن دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، ما در شروع جنگ تحمیلی نیازمند وارادت سیم خاردار بودیم، امروز در فناوری های نوین، نانو، مهندسی، شبیه سازی، سلول های بنیادین، صنعت دفاعی و در بازدارندگی قدرت، کشور اول منطقه هستیم و و در بعضی اقدامات جزو 10 کشور برتر دنیا هستیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: برخی در داخل کشور و خارج کشور به دنبال کم رنگ کردن پیشرفت ها و اقدامات انقلاب هستند و بعضی به دنبال پوشاندن نقاط ضعف دشمن هستند. مسیر و راهی که در پیش گرفتیم و انقلابی که به رهبری حضرت امام (ره) و جانشین برحق ایشان مقام معظم رهبری سرعت و حرکت زیاد خود را ادامه می دهد برنامه ای دارد که در بیانیه گام دوم انقلاب به نقش آفرینی، مشارکت و حضور جوانان تاکید دارد.

وی بیان کرد: شرط محقق شدن دولت اسلامی و جامعه اسلامی توانمند کردن خودمان است. شرط ظرفیت سازی و هماهنگی و همکاری و پای کار آوردن مردم در صحنه، دفاع از انقلاب است. شرط آن پایبندی به عناصر ماندگار انقلاب که اولین ویژگی آن اسلام است. اعتقادات ما ریشه در حادثه عاشورا و نهضت اباعبدالله الحسین دارد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان دومین ویژگی عناصر ماندگار انقلاب را ولایت برشمرد و گفت: مقام معظم رهبری، 14 خرداد فرمودند: بعضی انقلاب ها مانند انقلاب کبیر فرانسه برگشتند و حتی نهضت پیامبر که بعد از رحلت پیامبر بود، مردم برگشتند و حق آقا امیر المومنین را غصب کردند، ولی 43 سال است که انقلاب و نظام اسلامی به راه و مسیر خودش ادامه می دهد. 33 سال است مقام معظم رهبری سکانداری انقلاب را به عهده گرفتند و چرا انقلاب از مکتب امام برنگشت برای اینکه رهبر بعد از امام از جنس خود امام بود و جا پای امام گذاشت، دیدگاه ها و اهداف امام را اجرا کرد. آنهایی که این رهبری را نداشتند مانند انقلاب مصر و تونس دشمن، انقلاب آنها را مصادره کرد ولی چون انقلاب ما رهبری هوشیار، شجاع، مدیر، مدبر و توانمند داشت با قدرت به راه خود ادامه می دهد.

فدا در پایان تاکید کرد: مردم به عنوان نیروی پایان ناپذیر انقلاب اسلامی و بسیج مردمی ظرفیت هایی را برای ما در جنگ تحمیلی و در مقابل تحریم ها فراهم کردند که ما توانستیم ایستادگی کنیم. ظرفیت هایی را فراهم کنید که جوانان مشتاق پرنشاط و آماده دفاع از نظام و انقلاب اسلامی در صحنه حضور پیدا کنند.

خبرنگار:فاطمه بدیع الزمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار