درخشش دانش‌آموزان منطقه ۶ در یازدهمین جشنواره نوجوان سالم

تهران (پانا) - کارشناس پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش منطقه۶ از درخشش دانش‌آموزان منتخب منطقه ۶ در جشنواره نوجوان سالم و کسب جایگاه نخست این منطقه در شهر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۴۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان منطقه ۶ در یازدهمین جشنواره نوجوان سالم

طاهره پورمحمود، کارشناس پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش منطقه ۶ ضمن اعلام این خبر گفت: دانش آموزان توانمند منطقه ۶ با همراهی و راهنمایی مدیران محترم مدارس توانستند در یازدهمین دوره از جشنواره نوجوان سالم، ١٩ رتبه استانی شهر تهران را به خود اختصاص دهند.

پورمحمود در ادامه ضمن قدردانی از همکاران حوزه اداری و مدارس در برگزاری شایسته این جشنواره در منطقه گفت: با عنایت به اهداف سند تحول بنیادین جهت قرار گرفتن نوجوانان عزیز در مسیر حیات طیبه، تحقق متوازن ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین امری ضروریست که لازم است تلاش کنیم تا دانش آموزان از جسم سالم و روح و روان سالم و آرام برخوردار باشند تا بتوانند گام های موثری را در شکوفایی استعدادهای خود بردارند و مهارت های لازم را برای خوب زیستن در حال و آینده را در دوران طلایی مدرسه بیاموزند. برگزاری این جشنواره به صورت کیفی و مشارکت حداکثری دانش‌آموزان با همراهی مسئولین محترم مدارس می تواند کمک شایانی در تحقق این مهم ایفا کند.

گفتنی است در مراسم اختتامیه استانی یازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم که با حضور علیرضا کریمیان، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در تالار فرهنگ برگزار شد، از دانش آموزان برگزیده تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار