در اختتامیه یازدهمین دوره از جشنواره نوجوان سالم صورت گرفت

تقدیر از رتبه‌های برتر تولید با محوریت مقابله با آسیب‌های اجتماعی

همدان (پانا) - در اختتامیه یازدهمین دوره از جشنواره نوجوان سالم از رتبه‌های برتر تولید آثار با محوریت مقابله با آسیب‌های اجتماعی در آموزش و پرورش همدان تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از رتبه‌های برتر تولید با محوریت مقابله با آسیب‌های اجتماعی

آیین اختتامیه یازدهمین دوره از جشنواره نوجوان سالم با حضور مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاونین، رئیس اداره مشاوره استان همدان و با حضور افتخاری حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات خانه معلم همدان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان ضمن خیرمقدم گویی به مهمانان، گفت: نظام جمهوری اسلامی در سراسر جهان مانند نگینی می‌درخشد و تمام دولت ها و حکومت های استکباری به دنبال وارد کردن حجمه به این نظام هستند. یکی از وظایف ما تربیت نوجوان سالم و پاک است. اما دشمن در برابر این امر ساکت ننشسته و به دنبال این بوده که یک سند تربیتی ضد اسلامی به نام ٢٠٣٠ را در نظام تعلیم و تربیت کشور حاکم سازد. دشمن سعی داشته با اجرایی سازی این سند معلمان و همکارانی را که در مدارس در زمینه مقابله با آسیب های اجتماعی فعالیت دارند را به حداقل تعداد ممکن برساند.

در ادامه مراسم به دلیل نزدیکی زمانی این مراسم با عید غدیر اشعاری چند در مدح امیر مومنان اجرا شد و مولودی به همین مناسبت پخش شد.

در ادامه مراسم، دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان، به بیان نکاتی پرداخت و گفت: نیروی انسانی سالم و کارآمد، محور توسعه پایدار است. شما دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور عزیزمان ایران باید مسئولیت های آینده را عهده دار باشید. متاسفانه دشمن روی موضوع اعتیاد و مواد مخدر سرمایه گذاری کرده و با استفاده از همین امر سعی در ایجاد مانع در مسیر پیشرفت نظام جمهوری اسلامی دارد. همکاری ستاد مبارزه با موارد مخدر با نهادهای فرهنگی خاصه آموزش و پرورش در دستور کار است و ما با آموزش به خانواده ها و دانش آموزان به نوعی در امر پیشگیری تلاش کردیم.

در ادامه مراسم از دانش آموزانی که در رشته‌های مختلف جشنواره رتبه های برتر کسب کرده بودند با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه تقدیر شد.

حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلش شورای اسلامی از حضار در سالن و برگزار کنندگان مراسم تشکر کرد و گفت: ما باید کاری بکنیم که نوجوانان و جوانان را ببینیم؛ بزرگترین مشکل یک نوجوان یا جوان این است که دیده نمی‌شود. از صفر تا صد آسیب های اجتماعی به دلیل همین ندیدن است. هرجا ندیدیم شد آسیب اجتماعی. آموزش و پرورش باید تمام ظرفیت خود را به کار بگیرد برای نشان دادن ویژگی های دانش آموزان و سند تحول بنیادین هم یعنی همین.

در انتهای مراسم نیز از معلمان، مشاوران و فرهنگیانی که در زمینه مقابله با آسیب های اجتماعی فعالیت داشتند و رتبه های برتر را کسب کردند تقدیر به عمل آمد.

دانش آموز خبرنگار: محمدجواد فرمانپور-علی شفیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار