فرماندهان واحد‌های پیشگام متوسطه دوم ناحیه یک قم معرفی شدند

قم(پانا) - مسئول بازرسی حوزه یک بسیج دانش‌آموزش ناحیه یک قم گفت فرماندهان بسیج دانش‌آموزی مدارس مقطع متوسطه دوم آموزش و پرورش ناحیه یک معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۲۹۳۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
فرماندهان واحد‌های پیشگام متوسطه دوم ناحیه یک قم معرفی شدند

علی زند، مسئول بازرسی حوزه یک بسیج دانش آموزی در گفت‌وگو با پانا بیان کرد: پس از ارسال بخشنامه طرح یاوران ولایت به مدارس متوسطه دوم، هر مدرسه با گزینش ابتدایی درون مدرسه ای، 7 نفر از دانش آموزان منتخب خود را جهت ورود به سیر گزینش به بسیج دانش آموزی اداره متبوع معرفی کرد.

زند در خصوص نحوه گزینش افزود: امسال تمامی مصاحبه ها در داخل خود مدرسه و با مشورت و نظرات کادر مدرسه از جمله مدیریت و معاونت پرورشی همراه بود که این روش به نسبت سال های گذشته مورد استقبال بیشتر قرار گرفت و نتایج بهتری را نیز به همراه داشت.

مسئول بازرسی حوزه یک بسیج دانش آموزی در ادامه گفت: مراحل گزینش و ارزیابی، با مصاحبه از ۲۷۵ دانش آموز در سطح مدارس مقطع متوسطه دوم انجام شد که از بین این دانش آموزان ۱۶ دانش آموز مفتخر به کسب عنوان فرمانده واحد و مابقی نیز به عنوان دیگر مسئولیت ها در داخل آن واحد معرفی شدند.

زند در خصوص برنامه های درنظر گرفته شده برای فرماندهان منتخب عنوان کرد: جهت توانمند سازی و همچنین رشد دانش آموزان منتخب در کسوت فرماندهی و بالابردن توان مدیریتی آنها، برنامه هایی به صورت حضوری و مجازی در بازه زمانی سه ماهه تابستان در نظر گرفته شده است که انشالله با یک برنامه ریزی منسجم و با استفاده از تمامی ظرفیت ها و همه موضوعات به اجرا در خواهد آمد تا شاهد فعالیت های گسترده و با کیفیت در سطح مدارس باشیم.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار