طرح هجرت، حس مشارکت‌جویی و مسئولیت‌پذیری را در دانش‌آموزان افزایش می‌دهد

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت اجرای طرح هجرت 3 موجب شاداب‌سازی مدارس و همچنین موجب رشد اجتماعی، فرهنگی و حس مشارکت‌جویی و مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۹۲۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح هجرت، حس مشارکت‌جویی و مسئولیت‌پذیری را در دانش‌آموزان افزایش می‌دهد

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در جلسه ستاد هماهنگی بسیج دانش آموزی استان با بیان اینکه طرح هجرت یک اقدام بسیار خوب و ارزشمند است، اظهار کرد: شناسایی مدارس نیازمند برای بهره مندی از برکات این طرح از موارد ضروری است.

وی با اشاره به اینکه طرح هجرت یک فعالیت موثر در راستای آماده‌سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی است، تصریح کرد: دانش آموزان در فصل تابستان می توانند علاوه بر سپری کردن ایام فراغت خود به یادگیری فنون مختلف نیز بپردازد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: طرح هجرت زمینه عمران و آبادانی مدارس و مراکز آموزشی را فراهم کرده است و اجرای این طرح باعث نشاط جوانان و افزایش علاقه و گرایش آنان به مسایل مهم عقیدتی و اخلاقی خواهد شد.

صفری در بخش دیگری از سخنانش به اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی شمال‌غرب گفت: راهیان نور یک اردوی فرهنگی و تربیتی است که باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نسل جدید می شود.

وی به استفاده از ظرفیت های آموزش و پرورش و سپاه اردبیل برای اجرای هر چه بهتر این اردوی فرهنگی و تربیتی تاکید کرد.

سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان نیز هدف از اجرای این طرح افزایش حس مسئولیت‌پذیری، آموزش مهارت‌های زندگی، غنی سازی اوقات فراغت و نیز اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص حضور و مشارکت مردم به ویژه دانش‌آموزان در صحنه‌های مختلف فرهنگی، سازندگی و اجتماعی جامعه عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار