دبیر اجرایی ستاد بین المللی غدیر در تبریز خبر داد«

برگزاری پرده‌خوانی و بازسازی واقعه غدیر در ۱۲ نقطه از آذربایجان‌شرقی 

تبریز (پانا) - دبیر اجرایی ستاد بین‌المللی غدیر در تبریز ضمن تشریح برنامه‌های این ستاد در روز عید غدیر و دهه امامت و ولایت، از برگزاری پرده‌خوانی و بازسازی واقعه غدیر در ۱۲ نقطه از آذربایجان‌شرقی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۳۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پرده‌خوانی و بازسازی واقعه غدیر در ۱۲ نقطه از آذربایجان‌شرقی 

حجت الاسلام حسن کاملی فر در جمع خبرنگاران ضمن تشریح برنامه های دهه امامت و ولایت اظهار داشت : براساس آیات قرآن و روایات اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، هیچ مناسبتی مهم تر از غدیر نیست و لذا این روز دارای اهمیت فراوان است.

وی با اشاره به مردمی بودن برنامه ها در دهه امامت و ولایت، از برپایی ۸ موکب از میدان آبرسان تا چهارراه شریعتی خبر داد و یاد آور شد : در این ایستگاه‌ ها برنامه های متنوعی اجرا خواهد شد.

وی افزود: امسال در فضای مجازی و حقیقی به طور ویژه ای به موضع غدیر پرداخته شده و انتظار می رود تا از برنامه های این ستاد، استقبال ویژه ای شود.

کاملی فر گفت : برگزاری شعر ترکی غدیر از مهم ترین برنامه های ستاد بین المللی غدیر است که در شهرستان بناب با حضور اساتید شعر از سراسر کشور برگزار خواهد شد. تاکنون بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده و لذا انتظار می رود تا تعداد آثار دریافتی تا عید غدیر بیش از این تعداد باشد.

برگزاری پرده خوانی و بازسازی واقعه غدیر در ۱۲ نقطه از آذربایجان شرقی

وی بیان کرد: بر طبق سال های قبل از کرونا، در ۱۲ نقطه از آذربایجان شرقی، بازسازی واقعه غدیر و پرده خوانی را خواهیم داشت که امسال می رود تا حضور مردم در این اجرا ها پرشور باشد.

دبیر اجرایی ستاد بین المللی غدیر خاطرنشان کرده و گفت: بر طبق فرمایشات نمانیده ولی فقیه در استان، هماهنگی لازم با هیئت های مذهبی انجام گرفته تا مراسم استقبال از محرم به بعد از عید غدیر موکول شود.

وی در پایان از برگزاری مراسم بزرگ جشن غدیر خبر داده و گفت: این جشن بزرگ در روز عید غدیر در محل سنگفرش مصلی تبریز برگزار خواهد شد و لذا از طرفی مسابقات متنوعی از جمله کتابخوانی، نشست های علمی، برگزاری کارگاه ها و ... را داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار