مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی تشریح کرد

اهم برنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش استان برای ایام الله امامت و ولایت

تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی برنامه‌های این اداره کل را برای ایام الله امامت و ولایت تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۹۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
اهم برنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش استان برای ایام الله امامت و ولایت

علیرضا صیادی در جلسه هماهنگی برنامه های دهه ایام الله امامت و ولایت گفت: اکنون ما در شرایطی قرار گرفته ایم که هم از نظر جهانی و هم از نظر داخلی کاملا پیچیده است.

وی افزود: چالش‌های زیادی از لحاظ اعتقادی برای دنیا در باور و اعتقادات جوانان و آحاد مردم وجود دارد و تا جایی که امکان دارد، می توانند این اعتقادات و باورها را تحقیر و تحریف کنند.

وی ادامه داد: ایام الله فرصت مناسبی برای احیا تاریخ دین، تشیع، وحی و.. است که باید به نسل موجود و آینده انتقال دهیم و به کمک مسائل روز و نوین به آنها برسانیم. این مورد یکی از وظایف اصلی ما است که باید به شرایط پرداخت کنیم و ایام الله بهترین فرصت برای پرداختن به این موارد است و ما باید با برنامه ریزی های دقیق و کاملا درست و صحیح اعتقادات، باورها، تاریخ اسلام و تشیع را نشر دهیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: تشکیل ستاد غدیر که توسط امام جمعه تبریز صورت گرفته باید به طور دقیق مورد توجه قرار بگیرد و نظارت بر فعالیت ها و کارهایی که توسط فرهنگیان و دانش آموزان صورت می گیرد، بر عهده مسئول کمیته فرهنگیان و دانش آموزان در ستاد غدیر است.

وی اظهار کرد: مسابقات مقاله نویسی بین دانش آموزان با موضوع غدیر که هم باید به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری و مجازی در بستر شبکه شاد برگزار شود، باید به طور دقیق انجام بگیرد. همچنین برگزاری مسابقه کتاب خوانی با محوریت غدیر شناسی در استان و برگزاری دوره های غدیرشناسی برای فرهنگیان و دانش آموزان و همایش‌های تبیین غدیر برای همکاران فرهنگی و برگزاری جشن دانش آموزی با همکاری اداره فرهنگی و هنری و بسیج دانش آموزی از جمله این مسابقات هستند که باید همکاری و برنامه ریزی دقیق صورت بگیرد.

صیادی در پایان اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشن ها و مسابقات مغفول کردن غدیر قبل از محرم است که باید در تمامی استان انجام بگیرد و در این خصوص جشن غدیر برای کارکنان و شورای اداری استان و تجلیل از مقاوم آوران و همکاران فرهنگی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار