مهر را در تابستان تجربه کنیم

اردبیل (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش اردبیل گفت تصمیم بر این است تا با اجرای طرح تعمیق و تثبیت یادگیری متوسطه دوره اول و دوم، بتوان مهر را در تابستان تجربه کرد و از بروز افت تحصیلی دانش‌آموزان جلوگیری کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۲۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مهر را در تابستان تجربه کنیم

محمود مشکی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش اردبیل در آیین افتتاح طرح تعمیق و تثبیت یادگیری متوسطه دوره اول و دوم در آموزشگاه آیت الله سید یونسی اردبیلی ناحیه ۲ اردبیل اظهار کرد: هیچ عنصری نمی تواند جایگزین معلم و آموزش حضوری باشد و ما به عینه در دوران کرونا این مطلب را بصورت ملموس احساس کردیم، ولی با این حال با فداکاری های معلمان که مجاهدان خاموش این عرصه بودند، چرخ تعلیم وتربیت به حرکت خود ادامه داد.

وی ادامه داد: یکی از آسیب های آموزش مجازی، افت تحصیلی دانش آموزان بود که اجرای این طرح منجر به ارتقا کیفیت آموزشی و کاهش این آسیب ها خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان بیان کرد: بایستی برای ترغیب دانش آموزان برای حضور در این کلاس ها از تمامی ظرفیت های درون و برون سازمانی جهت ایجاد فضای خوب آموزشی و تربیتی استفاده کنیم.

مشکی با اشاره به اینکه پیش بینی می کنیم 18 هزار نفر دانش آموز متوسطه دوره اول و دوم در این کلاس ها شرکت خواهند کرد، تصریح کرد: این تعداد در 200 پایگاه تابستانی و تا اوایل شهریور ماه سال جاری در کلاس های تابستانی حضور خواهند یافت.

وی تصریح کرد: در این کلاس ها علاوه بر آموزش، برنامه های تربیتی هم در نظر گرفته شده است.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان افزود: معلمان مجرب در این کلاس ها سرفصل های اصلی کتاب را در برنامه های خود قرار خواهند داد، تا برای یادگیری های بعدی دانش آموزان مفید باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار