استقرار کارگروه شناسایی و ساماندهی فضاهای آموزش و پرورش در شهرستان سرعین

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل گفت کارگروه شناسایی و ساماندهی فضاهای آموزش و پرورش در آینده‌ای نزدیک در شهرستان سرعین مستقر خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۹۲۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
استقرار کارگروه شناسایی و ساماندهی فضاهای آموزش و پرورش در شهرستان سرعین

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در دیدار با فرماندار و شهردار سرعین با بیان اینکه تحول در حوزه تعلیم و تربیت نیازمند برنامه عملیاتی است؛ تصریح کرد: قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در این راستا راه‌اندازی شده است تا با همکاری تمام بخش ها و نهادها با شناسایی نقاط قوت و قابل پیگیری اقدامات عملی در راستای ارتقا کمی و کیفی برنامه های حوزه آموزش و پرورش انجام شود.

وی با اشاره به چالش های آموزش و پرورش استان اعم از کمبود نیروی انسانی، کمبود نیروی تخصصی در مناطق، آمار بالای تعداد مدارس تخریبی در سطح استان عنوان کرد: همه اینها جزء موارد دارای اولویت بررسی در قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی هستند و سعی بر آن است با جذب مشارکت نهادهای گوناگون و استفاده از نظرات متخصصین امر برنامه های عملیاتی در جهت رفع آنها تدوین و اجرا شود.

این مقام مسئول در ادامه از استقرار کارگروه شناسایی و ساماندهی فضاهای آموزش و پرورش در شهرستان سرعین خبر داد و افزود: فعالیت این کارگروه بر اساس مصلحت شهری و به نفع توسعه شهرستان است.

صفری با بیان اینکه متاسفانه در طول سالیان اخیر سرمایه گذاری در بحث ایجاد و توسعه امکانات رفاهی فرهنگیان مورد غفلت واقع شده است؛ گفت: امید است با کار جهادی و انقلابی برنامه‌ریزی های لازم برای سرمایه‌گذاری زیربنایی در امر توسعه امکانات رفاهی فرهنگیان استان در اولویت برنامه ریزی های استانی قرار گیرد.

وی جامعه خیرین را بازوان توانمند آموزش و پرورش دانست و از اقدامات شایسته خیرین شهرستان بویژه مجمع خیرین مدرسه ساز تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار شهرستان نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان در شهرستان سرعین ابراز امیدواری کرد این دیدار زمینه گسترش تعامل همه‌جانبه در بخش های مختلف را در راستای توسعه بیش از پیش جایگاه آموزش و پرورش منطقه فراهم سازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار