رئیس سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان:

جشنواره تابستانی اوقات شادمانی در اصفهان با قدرت انجام می‌شود

اصفهان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت جشنواره تابستانی اوقات شادمانی امسال در استان اصفهان با قدرت انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۹۲۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره تابستانی اوقات شادمانی در اصفهان با قدرت انجام می‌شود

اکبر رحمتی، مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در جلسه ویدئو کنفرانس مسئولین سازمان دانش آموزی شهرستانها و مناطق استان اصفهان که به دلیل حضور در جلسه مدیران سازمان دانش آموزی استان های کشور در مشهد به صورت مجازی در این جلسه شرکت داشت، گفت: با تلاش و پشتکار شما برنامه های متنوع سازمان سبب شده دانش آموزان با شور و اشتیاق زیادی برنامه های سازمان را دنبال کنند.

رحمتی با اشاره به بسته تحولی سازمان دانش آموزی گفت: کلیه برنامه هایی که در شهرستان‌ها و مناطق انجام می شود را توسط خبرنگاران پانا به اطلاع عموم برسانید.

وی افزود: حضور پرشور دانش آموزان در برنامه های مختلف به پشتکار شما ربط دارد، هرچه مربی با انگیزه بیشتری در برنامه ها شرکت کند، انگیزه حضور دانش آموزان نیز بیشتر خواهد شد.

رحمتی در ادامه گفت: کار با دانش آموزان باعث شادابی ما نیز می شود پس با ایجاد شور و هیجان در آنان ضمن دریافت انرژی از آنها شور و هیجان مضاعفی را به جامعه نیز هدیه کنیم.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان گفت: دانش آموزان مدیران آینده کشور ما هستند و وظیفه ما آموزش صحیح مهارت‌های زندگی است تا در عرصه های مختلف در اداره کشور باصلابت پیش رفته تا با وجود مدیرانی مقتدر کشوری آباد داشته باشیم.

رحمتی ادامه داد: عصر طلایی پانا آغاز شده است. در استان اصفهان به زودی گروهی از دانش آموزان تشکیل خواهد شد و فعالیت های همه دانش آموزان عضو خبرگزاری پانا در استان اصفهان ارزیابی خواهند شد.

وی در پایان گفت: دبیرخانه خبرگزاری پانا توسط سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران به استان اصفهان واگذار شده که گروه های تخصصی ارزیابی پس از بررسی، آثار منتخب استانی را در کانال سازمان دانش آموزی استان اصفهان به آدرس pishtazanesfahan@ در شبکه شاد و آثار منتخب کشوری به نشانی jashnvareha@ قرار خواهد گرفت و پس از آن نفرات برتر با رای مستقیم دانش آموزان مشخص خواهد شد.

مهدی نم نبات، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز به صورت مجازی در این جلسه حضور داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار