مدیر آموزش و پرورش رودهن:

ضرورت نظارت بر روند ثبت‌نام و فرآیندهای آموزشی مدارس قبل از شروع سال تحصیلی

رودهن (پانا) - مدیر آموزش و‌پرورش رودهن، نظارت بر روند ثبت‌نام و فرآیندهای آموزشی مدارس قبل از شروع سال تحصیلی را، زمینه‌ساز آموزش هدفمند و‌ جامع و با برنامه، برای دانش‌آموزان در مدارس برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۹۲۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت نظارت بر روند ثبت‌نام و فرآیندهای آموزشی مدارس قبل از شروع سال تحصیلی

به منظور بررسی نحوه و روند ثبت نام در مدارس رودهن گروه‌های مختلف نظارتی راهی مدارس این منطقه شدند.

زهرا رستمی، مدیر آموزش و پرورش رودهن در بازدید از مدارس ایمان، پروین اعتصامی و شهید سجادیان اذعان کرد: این بازدیدها با هدف تحقق شعار «ثبت نام مطلوب، نظارت همگانی و نصیب برابر آموزشی» انجام می شود که با نظارت کامل جهت دستیابی به اهداف مطلوب آموزشی انجام می‌شود و در این زمینه تلاش‌های لازم و کافی صورت می‌گیرد.

وی ضمن قدردانی از زحمات همکاران مدارس منطقه گفت: در این بازدیدها وضعیت ثبت نام، تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق اولیا، کمبود کلاس‌ها و فضای آموزشی، میزان تراکم دانش آموزان، آمار دانش‌آموزان ورودی و خروجی، محل سکونت و ثبت نام بر اساس جغرافیای محل سکونت، لباس فرم و سرویس دانش آموزان، عملکرد سال گذشته معلمان و دیگر موارد لازم، مورد بررسی قرار گرفت که هر کدام شاخصه‌ای مهم در دستیابی به اهداف است و لازم است به صورت کاملا اصولی و متعهدانه پیگیری و انجام شود.

رستمی افزود: وضعیت و سوابق تحصیلی دانش‌آموزان و سطح سواد اولیای آنان نیز در این روند، مورد بررسی قرار می گیرد تا درصورت لزوم به نهضت سوادآموزی معرفی شوند تا یک روند آموزشی همه‌جانبه و‌ کامل را بتوانیم در منطقه پیگیری کنیم.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار