مدیر آموزش و پرورش رودهن:

‌دغدغه آموزش و‌ پرورش، رشد همه‌جانبه دانش‌آموز برای ورود موفق به جامعه است

رودهن (پانا) - مدیر آموزش و‌ پرورش رودهن، دغدغه‌مندی آموزش و پرورش را تربیت همه‌جانبه دانش‌آموز برای ورود موفق به جامعه دانست و اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان را یک فرصت تربیتی و مهارت‌آموزی قلمداد کرد که نباید آن را از دست داد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
‌دغدغه آموزش و‌ پرورش، رشد همه‌جانبه دانش‌آموز برای ورود موفق به جامعه است

دیدار زهرا رستمی، مدیر آموزش و‌پرورش رودهن با حجت‌الاسلام سید‌محمد حسینی، امام جمعه رودهن انجام شد. در این دیدار سید احمد الهی‌نیا، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش و بهرام حسینی‌نیا، کارشناس حراست آموزش و‌پرورش رودهن نیز حضور داشتند.

در این جلسه و دیدار پیرامون برنامه‌های آموزش و پرورش و پیش‌بینی‌های انجام شده در اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان صحبت و تبادل نظر صورت گرفت و جمع‌بندی‌های لازم انجام شد و حجت‌الاسلام سید محمد حسینی دزفولی، امام‌ جمعه رودهن، عنوان کرد: همه ما نسبت به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان دغدغه‌مندی جدی داریم و با برنامه‌ریزی اوقات فراغت‌شان را باید پربار و‌ غنی‌ کنیم و در این زمینه تلاش‌های لازم را انجام دهیم.

در ادامه این جلسه زهرا رستمی، مدیر آموزش و‌پرورش رودهن ضمن شرح برگزاری پایگاه‌های تابستانی در مدارس و برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان بیان کرد: یکی از مسائلی که در برنامه‌های تربیتی و آموزشی خود در اوقات فراغت بسیار جدی به آن پرداخته خواهد شد، موضوع عفاف و حجاب است که از طریق برگزاری دوره‌ها، کارگاه‌ها و دیگر آموزش‌های خلاقانه سعی در فرهنگ‌سازی در این زمینه خواهیم داشت.

وی نیز تصریح کرد: ما در دوران آموزش مجازی با آسیب‌های جدی روبه رو شدیم که تابستان امسال فرصت خوبی است که از آن در جهت برنامه‌های تربیتی و آموزشی بهینه برای دانش‌آموزان استفاده کنیم، تا آنان با آمادگی کافی و تسلط کامل سال تحصیلی جدید را پس از گذراندن تابستان، آغاز کنند. ضمن اینکه بحث و تبادل نظر و گفتگوهایی با دیگر نهادها هم انجام می‌دهیم که بتوانیم موقعیت‌های ورزشی، فرهنگی، هنری و‌‌ فنی و مذهبی را برای دانش‌آموزان ایجاد کنیم تا علاوه بر آموزش‌های درسی در زمینه‌های دیگر هم با خواسته‌ها و تمایلات دانش‌آموزان هم راستا و هم جهت شویم.

سیداحمد الهی نیا، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و‌پرورش رودهن نیز در این جلسه اظهار کرد: مربیان پرورشی ما در مدارس بسیار بابرنامه در حال چیدمان جهت برگزاری پایگاه تابستانی و برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان هستند، ما تمام سعی خود را باید انجام دهیم که از هر فرصتی برای تربیت نسلی باایمان، مقتدر و بامهارت استفاده کنیم، دانش‌آموزان ما در این مقطع زمانی با چالش‌ها و هجمه‌های زیادی روبه‌رو هستند و اوقات فراغت از تحصیل یک موقعیت ویژه تربیتی در اختیار آموزش و‌پرورش است که با خلاقیت و ابتکار عمل بتواند دانش‌آموزان را جذب فعالیت‌های مفید تربیتی کند. لازم است بسترهای رشد برای دانش‌آموزان فراهم شود، آنها نباید رها شوند تا بخشی از اوقات فراغت‌شان علاوه بر استراحت، تفریح و سرگرمی، به رشد شخصیتی‌شان و‌ مهارت‌آموزی در جنبه‌ها و‌ زمینه‌های مختلف، اختصاص یابد.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار