رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر:

رتبه سوم ورودی پرونده‌های دادگستری شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر گفت ورودی پرونده‌های دادگستری اسلامشهر، پس از تهران و شهریار در رتبه سوم قرار دارد و از استخدام قضات جدید خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۹۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
رتبه سوم ورودی پرونده‌های دادگستری شهرستان اسلامشهر

حجت الاسلام محمد نوروزی، امام جمعه شهرستان اسلامشهر در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی شهرستان برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه، یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران باوفایش و هفته مبارزه با مواد مخدر را گرامی داشت و در سخنانی کم فروشی را از مصادیق گناهان کبیره در آیات قرآن کریم دانست و همگان را به رعایت تقوای الهی و عدالت توصیه کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام محمدرضا عباسی، رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر به عنوان سخنران مابین دو نماز، آیت‌الله شهید بهشتی را شخصیت ممتاز و معمار قوه قضائیه نام برد و به بیان ویژگی‌های شخصیتی وی پرداخت.

وی شهید بهشتی را دوراندیش، آشنا به دنیای مدرن همراه با برخورداری از بینش مدیریتی دانست و در رابطه با ویژگی‌های شخصیتی وی افزود: شهید بهشتی، جامعه اسلامی را جامعه سالم می‌دانست و عدالت اقتصادی را از ویژگی‌های جدایی ناپذیر جامعه عنوان می‌کرد و اعتقاد داشت، فاصله طبقاتی و درآمدی نباید در جامعه اسلامی باشد و استقلال قوه قضا را مهمترین مطلب می‌دانست.

حجت‌الاسلام عباسی تصریح کرد: در دادگستری شهرستان اسلامشهر محورهایی از جمله، تکریم ارباب رجوع، سلامت دستگاه قضا و کاهش اطاله دادرسی را در دستور کار داریم.

وی بیان کرد: ورودی پرونده‌های دادگستری اسلامشهر پس از تهران و شهریار در رتبه سوم قرار دارد و از استخدام قضات جدید نیز خبر داد و از مردم خواست با دستگاه قضا در اسلامشهر همکاری داشته باشند.

عبدالکریم خلجی، مدیر آبفای اسلامشهر نیز قبل از خطبه‌های نماز جمعه در سخنانی بر ضرورت رعایت کردن الگوی مصرف آب تأکید کرد و افزود: آب منبع مادر است و منابع عمومی آب در سفره آب‌های زیرزمینی، رودخانه و مجاری سطحی جهت توسعه فعالیت‌های تولیدی و اشتغال می‌بایست استفاده شود و اگر زیاده‌روی و اسراف در جایی باشد به تصمیم‌گیری و مدیریت موضوع لطمه وارد می‌کند و عوارض آن متوجه خود شهروندان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: حوزه آب نیازمند یک مدیریت صحیح است و نجات آب، نجات زمین، انسان و زندگی است و اگر آب نداشته باشیم حیات مقدور نیست و ما نیاز به حفاظت و حراست از منابع آب عمومی به جهت خشکسالی‌های اخیر هستیم.

خلجی گفت: اگر ما از آب‌های زیرزمینی که اکنون در حال استفاده هستیم برداشت بیش از اندازه داشته باشیم، در بخش شرب، صنعتی و کشاورزی دچار مشکل خواهیم شد.

وی ادامه داد: بهره‌برداری از چاه‌های غیرمجاز هم برای عده‌ای از مردم موضوع عادی شده و بدانیم این جرم آشکار است و قانونگذار با آن برخورد قانونی دارد و از مردم نیز خواست موارد تخلفات را به آبفای شهرستان یا جنوب غرب استان تهران اطلاع دهند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار