فرماندار اسلامشهر:

کارآفرینی بانوان درحوزه مشاغل خانگی از نقش اجتماعی مهمی برخوردار است

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت کارآفرینی بانوان به ویژه در حوزه مشاغل خانگی علاوه بر موضوعات اقتصادی از نقش به‌سزایی در اجتماع برخوردار است.

کد مطلب: ۱۲۸۹۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
کارآفرینی بانوان درحوزه مشاغل خانگی از نقش اجتماعی مهمی برخوردار است

حسین حبیبی، فرماندار شهرستان اسلامشهر در جریان دیدار با بانوان هیئت اندیشه ورز در سخنانی با اشاره به حضور بانوان نخبه در سطح شهرستان و ضرورت استفاده از ظرفیت و توانمندی آنان جهت مناصب مدیریتی اظهار کرد: تبلیغات دشمن به گونه‌ای است که وانمود می‌کند اسلام محدودیت برای بانوان ایجاد کرده است.

وی با اشاره به شناسایی بانوان نخبه در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، قرآنی و اشتغال آفرینی افزود: در هیئت اندیشه ورز بانوان می‌بایست کارگروه‌های مختلف در رابطه با مسائل بانوان شهرستان تشکیل شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر در رابطه با تشکیل کارگروه اقتصاد و کارآفرینی ویژه بانوان گفت: کارآفرینی برای بانوان به ویژه مشاغل خانگی در حوزه اجتماعی نیز از نقش بسزایی برخوردار است و در مشاغل خانگی مادر می‌تواند در کنار خانواده باشد و این حضور مادر در کنار خانواده از انحراف فرزندان جلوگیری خواهد کرد.

وی ادامه داد: در راستای ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار آموزش فرآیند تولید محصول و فراهم کردن بستر برای عرضه آن موثر است و در نهایت نباید از اطلاع‌رسانه‌ای و فعالیت رسانه‌ای جهت دیده شدن آن غفلت کرد.

سپس معصومه گیل آبادی، مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری اسلامشهر نیز در سخنانی تصریح کرد: در راستای ساختار تمدن نوین اسلامی با تشکیل کارگروه‌های مختلف می‌توان از بانوان فعال شهرستان مسائل را دریافت و پس از بررسی کارشناسی و همچنین کمک گرفتن نظرات مردمی طرح‌های مناسب را در حوزه بانوان اجرایی کرد.

وی به تشریح برنامه‌های کمیته امور بانوان و خانواده فرمانداری اسلامشهر در جهت ایجاد نمایشگاه دائمی فروش دست سازه‌های بانوان و همچنین برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب با حضور نمادهای برتر پوشش اصلی پوشاک اسلامی پرداخت.

دانش‌آموز خبرنگار: رومینا معبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار