فرماندار شهرستان دماوند:

ایمن‌سازی شهرها، تکلیف و‌ تعهدی انسانی برای مسئولان است

رودهن (پانا) - فرماندار شهرستان دماوند در جلسه شورای ترافیک شهرستان دماوند، ایمن‌سازی شهرها در جهت حفظ جان و سلامتی شهروندان را، تکلیف و‌ تعهدی انسانی برای مسئولان برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
ایمن‌سازی شهرها، تکلیف و‌ تعهدی انسانی برای مسئولان است

جلسه شورای ترافیک شهرستان دماوند به ریاست رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند، با حضور مهدی رضایی مهر، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و اعضای جلسه با هدف بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی و حمل‌ونقل جاده‌ای و ارائه راهکارهای لازم و اجرائی در سالن جلسات شهید رجایی فرمانداری برگزار شد.

رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند در این جلسه با اشاره به لزوم هماهنگی دستگاه‌های متولی در مدیریت ترافیک و ایمن سازی راه های مواصلاتی شهرستان، گفت: حفظ جان مردم از مهمترین اولویت‌های کاری ما در شهرستان دماوند است و دستگاه‌های متولی به ویژه شهرداری‌ها، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، پلیس راه و راهور می‌بایست با همکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌ها، اهتمام جدی در راستای حل مسائل و مشکلات ترافیکی شهرستان داشته باشند.

وی افزود: شناسائی و رفع خطر از نقاط حادثه‌خیز شهرستان باید با اولویت در دستور کار تمامی ادارات متولی قرار گیرد و در این خصوص تکمیل رمپ فرار در ورودی شهر دماوند، اصلاح مهندسی برخی از نقاط جاده‌ای، ترمیم پوشش آسفالت، خط کشی جاده، نصب تابلو‌های راهنمایی و رانندگی و غیره باید هرچه سریعتر انجام شود.

طاهرخانی، ضمن تاکید بر لزوم ساماندهی دست‌فروشان و بارفروشان حاشیه جاده‌ای بیان کرد: در راستای روان‌سازی ترافیک و جلوگیری از خطرات احتمالی ناشی از پارک خودروهای عبوری در حریم جاده‌ها دست‌فروشان و بارفروشان کنار جاده باید ساماندهی شوند.

خبرنگار: امیرمهدی صادقعلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار