بخشدار رودهن:

شورای آموزش و پرورش نقطه عطف ارتقای کیفی برنامه‌های تربیتی و آموزشی مدارس‌ است

رودهن (پانا) - بخشدار رودهن، جلسات منظم و‌ با برنامه شورای آموزش و‌ پرورش را نقطه عطف ارتقای کیفی برنامه‌های تربیتی و آموزشی آموزش و پرورش برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
شورای آموزش و پرورش نقطه عطف ارتقای کیفی برنامه‌های تربیتی و آموزشی مدارس‌ است

سومین جلسه شورای آموزش و‌پرورش در اداره آموزش و‌ پرورش با حضور حمیدرضا ذوالفقاری، بخشدار، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه، زهرا رستمی، مدیر آموزش و‌پرورش رودهن و‌ دیگر اعضای شورا در آموزش و پرورش رودهن برگزار شد.

در این جلسه، حمیدرضا ذوالفقاری، بخشدار رودهن اظهار کرد: یکی از مباحثی که باید مورد بررسی قرار گیرد تدوین یک برنامه سالانه مدون و‌ کاملا برنامه ریزی شده برای برگزاری جلسات شورای آموزش و‌پرورش است که این امر توسط مدیر آموزش و‌ پرورش رودهن انجام می‌شود و با هماهنگی‌های لازم در اختیار اعضا قرار می‌گیرد، تا بتوانیم با هماهنگی و‌ نظم بیشتر و‌ با حضور تمامی اعضا جلسات را برگزار کنیم.

وی گفت: مورد دیگری که باید مورد بررسی قرار بگیرد مسأله اوقات فراغت است که با توجه به تعطیلی مدارس با آن روبه رو هستیم که لازم است بسیار اصولی یک‌هماهنگی منسجم بین تمامی ارکان و اعضای شورا در بخش‌های مختلف ایجاد شود تا دانش‌آموزان با بهره‌گیری از تمام امکانات منطقه بتوانند در معرض آموزش‌های فرهنگی، تربیتی و آموزشی قرار بگیرند و‌ اوقات فراغت‌شان غنی‌سازی شود، مسلما در این زمینه اداراتی چون ارشاد، هلال احمر، ورزش و‌ جوانان و‌ دیگر ادارات نقش فعال و‌ موثری می‌توانند داشته باشند که با یک اقدام مساعی و‌ مشارکتی این امر محقق شود.

ذوالفقاری در ادامه پیرامون ستاد ثبت‌نام دانش‌آموزان افزود: با توجه به جمعیت روزافزون رودهن و‌ کمبود فضای آموزشی ضروری است در ثبت‌نام اصول و قوانین کاملا رعایت شود و‌ مسائلی از قبیل بو‌می‌گزینی مدنظر قرار گیرد تا فرایند ثبت‌نام با برنامه‌ریزی پیش برود و به مشکل برنخوریم.

بخشدار رودهن تصریح کرد: یکی از مواردی که بسیار در جلسات شورا باید مورد بحث و بررسی قرار گیرد مسأله درآمدهای پایدار است که آموزش و پرورش باید به این حد از خودکفایی برسد که در بحث امورات جاری‌اش از محل این درآمدها بتواند حداکثر استفاده را بکند و دغدغه مالی نداشته باشد، بلکه تمرکز اصلی‌اش روی کیفیت‌بخشی برنامه‌های تربیتی و آموزشی در مدارس باشد چون در واقع این مورد هدف مطلوب آموزش و‌پرورش است.

این مقام مسئول بیان کرد: موارد مربوط به بازسازی، تخریب، دیوارکشی بناها و زمین‌های مورد بررسی آموزش و‌پرورش هماهنگی‌های لازم باید بین شهرداری و آموزش و‌پرورش صورت گیرد تا کلیه این موارد با برنامه انجام و به زودی مورد استفاده آموزش و پرورش در مسیر اهداف آموزشی قرار گیرد.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار