مدیر آموزش و پرورش رودهن:

ضرورت ثبت‌نام قانونمند دانش‌آموزان در مدارس رودهن

رودهن (پانا) - مدیر آموزش و‌ پرورش رودهن گفت روند ثبت‌نام دانش‌آموزان می‌بایست با توجه به افزایش جمعیت منطقه، کاملا قانونمند و طبق دستورالعمل انجام شود.

کد مطلب: ۱۲۸۷۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ثبت‌نام قانونمند دانش‌آموزان در مدارس رودهن

جلسه توجیهی اعضای کمیته نظارت بر ثبت‌نام دانش آموزان مدارس منطقه رودهن با حضور زهرا رستمی، رئیس اداره آموزش و پرورش رودهن، علیرضا ابراهیم زاده، دبیر ستاد و افراد مورد تایید اداره جهت نظارت بر روند ثبت نام در مدارس در اتاق مدیر آموزش و‌ پرورش برگزار شد.

زهرا رستمی، ضمن تأکید بر تکریم ارباب رجوع و اولویت قرار دادن این موضوع گفت: عوامل اجرایی و ناظران ثبت‌نام علاوه بر اینکه باید برابر با ضوابط و مقررات آیین نامه و قانون اقدام کنند، لازم است با شکیبایی و سعه صدر شرایطی را فراهم آورند تا اولیا بدون دغدغه و مشکل مراحل ثبت نام دانش آموزان را انجام دهند.

وی افزود: تا حد امکان برابر قانون همکاری‌های لازم با اولیا باید صورت گیرد ضمن اینکه ظرفیت و‌ شرایط مدارس در ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی و تربیتی بهتر، هم مدنظر قرار گیرد.

در ادامه علیرضا ابراهیم زاده، دبیر ستاد ثبت‌نام رودهن، ضمن تشرح شیوه نامه و شاخص‌های ثبت‌نام تصریح کرد: با توجه به اینکه مسئولیت سنگینی برعهده ناظران است باید با دقت بر نحوه ثبت نام نظارت داشته باشند و بدون هیچ اغماضی پس از هر بازدید بازخورد آن را ارائه کنند تا روند ثبت‌نام در بهترین حالت ممکن و باسرعت و بدون وقفه جهت برنامه‌ریزی‌های سریع‌تر و‌ کیفی‌تر در سطح منطقه انجام شود.

در پایان این جلسه مقرر شد کلیه ناظران با مسئولیت‌پذیری و تعهد کامل، وظایف را انجام دهند و‌ گزارشات لازم را به اداره ارسال و ارجاع دهند تا اقدامات تسهیلی در دستور کار قرار گیرد.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار