مشاور ارشد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

تشکل‌های دانش‌آموزی می‌خواهند کار جمعی را نهادینه کنند

مشهد (پانا) - مشاور ارشد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت تشکل‌های دانش‌آموزی می‌خواهند کار جمعی را نهادینه و در مسیر تشکیلات، دانش‌آموزان را تربیت کنند.

کد مطلب: ۱۲۸۶۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
تشکل‌های دانش‌آموزی می‌خواهند کار جمعی را نهادینه کنند

ابوالقاسم خسروی سهل‌آبادی، در نشست کارشناسان سازمان دانش‌آموزی گفت: ائمه اطهار که همه نور واحد هستند بنا به اقتضای زمان رسالت تشکیلاتی خود را انجام دادند، صلح امام حسن علیه السلام، قیام امام حسین علیه الاسلام و ولایت عهدی امام رضا علیه‌السلام همه در یک راستا هستند و در زمان خود بهترین رویکرد برای اعتلای اسلام و انسانیت بوده است. اینکه امروز مشهد و ایران اسلامی پایگاه جهان تشیع است، به خاطر وجود مضجع نورانی امام رضا(ع) است.

وی ادامه داد: اصلی‌ترین و اساسی‌ترین رکن جامعه منتظر قبل از ظهور آن حضرت توجه به تقوای عمومی و تقوای جمعی، کار تشکیلاتی، همدلی، همکاری و دوری از خودخواهی و غرور است.

خسروی با بیان اینکه جامعه ما در کار گروهی ضعف دارد اظهار کرد: اگر استعدادهای خود را برای هم خرج کنیم می توانیم زمینه ساز ظهور باشیم و آنچه انسان را از ظهور منجی محروم کرده است، ضعف ما در کار جمعی و تفکر جمعی و کار تشکیلاتی است.

مشاور ارشد مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: تشکل های دانش آموزی می خواهند کار جمعی را نهادینه و در مسیر تشکیلات، دانش آموزان را تربیت کنند. ساختارهای وارداتی غلط ما را به سمت کار فردی برده در صورتی که آموزه ها و فرهنگ های دینی و ملی مابه کار تشکیلاتی و گروهی توصیه کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار