تجلیل از دانش‌آموزان طبیعت‌یار در جشنواره هوای پاک در نیشابور

نیشابور (پانا) - آئین تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده کشوری، استانی و شهرستانی سفیران سلامت و جشنواره استانی هوای پاک و دانش‌آموزان برگزیده طبیعت‌یار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش‌آموزان طبیعت‌یار در جشنواره هوای پاک در نیشابور

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این مراسم با گرامیداشت میلاد بابرکت امام مهربانی ها، حضرت امام رضا (ع)، گفت: این مراسم با همت مدیریت آموزش و پرورش و همکاری و همراهی شهرداری و اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان برگزار شده است که بر خود لازم می دانم از عوامل اجرایی این جشنواره ها تقدیر و تشکر کنم.

علیرضا کلیدری افزود: برای دست یافتن به توسعه پایدار، اولین گام تغییر ذهنی است. در غیر این‌صورت ما هرگز آدم‌های موفقی نخواهیم بود. خواستگاه تغییر ذهنی دو عنصر خانواده و مدرسه است که باید فرایندهای لازم را بشناسیم و در آنها مداخله موثر داشته باشیم.

وی ادامه داد: خداوند ما را به گونه ای خلق کرده است که در محیط طبیعی بهتر یاد می‌گیریم. در واقع بهترین نوع یادگیری قرار گرفتن در موقعیت‌های یادگیری است و این جشنواره فرایند یادگیری صحیح را اجرا کرده است. در این جشنواره بخش توده ای مهم است و اگر به آن توجه کرده باشیم برنده‌ایم. این مسابقات باید در حوزه‌های مختلف علمی، آموزشی، مهارتی و فرهنگی جریان‌ساز باشد تا اثرات آنها ماندگارتر باشد.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطرنشان کرد: در روز میلاد امام رضا (ع) عهد ببندیم که به اندازه توان و قدرتمان جریان‌ساز باشیم و کلاسی داشته باشیم به وسعت تمام طبیعت. خداوند دانش‌آموزان را پرسشگر، کنجکاو و خلاق آفریده است و برای ساختن آینده ای بهتر در قبال این دانش آموزان باید تلاش مضاعف انجام دهیم. بین سلامت اجتماعی و سرمایه اجتماعی رابطه مستقیم وجود دارد و ما باید خودمان به جای خودمان فکر کنیم. اگر می خواهیم سرمایه اجتماعی بالایی داشته باشیم لزوما باید سلامت اجتماعی وجود داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار