فرماندار محمودآباد:

افزایش قیمت‌ها افزایش بی‌قانونی نیست

محمودآباد (پانا) - رو‌ح الله علیزاده در نخستین نشست خبری فرماندار که با خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد بر نیازسنجی هدفمندی یارانه ها تأکید و خاطرنشان کرد وجود کم کالا موجب افزایش قیمت‌ها است، افزایش قیمت‌ها افزایش بی‌قانونی نیست و هرگونه افزایش قیمت شامل برخورد خواهد بود.

کد مطلب: ۱۲۸۵۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
افزایش قیمت‌ها افزایش بی‌قانونی نیست

فرماندار محمودآباد گفت: خبرنگاران زبان گویای انقلاب، دیده بانان نظام و قشر پرتلاش جامعه جهت انتشار اخبار صحیح و کارشناسی شده به مردم هستند.

نماینده عالی دولت در محمودآباد یادآور قطع برق شد و گفت: در استقرار پست مهم ۶۳ کیلووات برق در صورت تحقق بخشیدن نیروگاه شهرستان تا ۵۰ سال پیش رو قطع برق از بین خواهد رفت.

روح الله علیزاده کم شدن سهمیه آرد شهرستان را تکذیب کرده و بیان کرد: یک کیسه از سهمیه آرد نه تنها کم نشد، بلکه اضافه شد. نظارت بر دستگاه‌های نظارتی دریافت نان نیز زیاد شد، با متخلفین برخورد و منجر به پلمب نانوایی‌های متخلف شد.

وی یادآور طرح هادی شد و بیان کرد: هر روستایی عقب نشینی خیابان انجام دهد به صورت رایگان آسفالت در آنجا انجام خواهد شد.

علیزاده برنج محمودآباد را از مرغوب ترین برنج های استان دانست و افزود: در روستای وازیک ۳۸ هکتار گل و گیاه تولید و به عراق فرستاده می شود.

وی بر تقویت فعالیت حوزه فرهنگی و کارشناسی برای گردشگران شهرستان محمودآباد اشاره کرد و گفت: تمام زیرساخت های شهر برای گردشگری و مراکز فرهنگی است، محمودآباد بهترین شهرستان برای برگزاری مسابقات ورزش ساحلی است.

خبرنگار: حنانه فتحی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار