امید عرب:

جذب دانش‌آموزان، هدف اصلی کانون‌های فرهنگی تربیتی خلیل آباد است

خلیل آباد (پانا) - مدیر مجتمع کانون‌های فرهنگی، تربیتی شهرستان خلیل‌آباد گفت هدف اصلی ما در پایگاه اوقات فراغت شهرستان،جذب حداکثری دانش‌آموزان است تا دانش‌آموز در محیطی مانند کانون، تابستان خود را سپری کند.

کد مطلب: ۱۲۸۵۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
جذب دانش‌آموزان، هدف اصلی کانون‌های فرهنگی تربیتی خلیل آباد است

امید عرب در گفت و گو با پانا گفت: بهترین برنامه، برای اوقات فراغت دانش آموز در ایام تابستان، حضور در کانون های فرهنگی تربیتی است تا در محیطی با نشاط و امن لذت کارگروهی را بچشند و تابستانی با برنامه برای خود رقم بزنند.

وی ادامه داد: البته ما در مجموعه کانون های فرهنگی تربیتی شهرستان برای اوقات فراغت دانش آموزان در حال برنامه ریزی هستیم تا فضای لذت بخش و مناسبی، برای دانش آموزان ایجاد کنیم.

مدیر مجتمع کانون‌های فرهنگی، تربیتی شهرستان خلیل آباد در ادامه افزود: کار گروهی، آموزش تخصصی و مهارت آموزی برای اوقات فراغت دانش آموزان، شعاری است که برای کلاس های امسال انتخاب کرده ایم و با برنامه ریزی های صورت گرفته سعی کردیم در تمامی حوزه ها اعم از قرآنی، علمی، هنری، ورزشی، نمایشی و موسیقی برای دانش آموزان کلاس داشته باشیم.

وی ادامه داد: هدف اصلی ما در پایگاه اوقات فراغت شهرستان جذب حداکثری دانش آموزان است تا دانش آموز در محیطی مانند کانون، تابستان خود را سپری کند. برای این منظور تلاش مان این است کلاس ها با کمترین هزینه برای دانش آموز برنامه ریزی شود و نگرانی بابت هزینه کلاس ها وجود نداشته باشد، بنابراین این اطمینان خاطر را به خانواده ها می دهیم که کلاس ها با کمترین هزینه برگزار شود.

عرب بیان کرد: امیدوارم دانش آموزان در این ایام ارتباط شان را با کانون های فرهنگی تربیتی بیش از پیش تقویت کنند تا بتوانیم زمینه بروز و ظهور استعدادهایشان را فراهم کنیم.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار