رزمایش جهاد دامپزشکی به نیّت ۱۰ هزار شهید عشایری

تهران (پانا) - رزمایش جهاد دامپزشکی به نیّت ۱۰ هزار شهید عشایری سازمان بسیج عشایری در اواسط هفته گذشته در استان چهارمحال و بختیاری کلید خورد.

کد مطلب: ۱۲۸۵۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
رزمایش جهاد دامپزشکی به نیّت ۱۰ هزار شهید عشایری

به گزارش وزارت جهاد کشاورزی با همت و استقبال شدید جهادگران ۲۰۰ هزار خدمت به بهره‌برداران در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری ارائه شد.

رزمایش بزرگ قرارگاه محرومیت‌زدایی جهاددامپزشکی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری از ۱۲ خرداد ماه با تجمع گروه‌های جهادی در مرکز چهارمحال و بختیاری آغاز و ۳۲ گروه جهادی دامپزشکی و بیش از ۱۵۰ نفر از جهادگران دامپزشکی برای ارائه خدمات به مناطق عشایری این استان اعزام شدند.

رفع محرومیت در واکسیناسیون دام و طیور، ویزیت و درمان دام و طیور، ارائه دارو و سموم رایگان، آموزش بیماری‌های مشترک دام و انسان، کمک به آبرسانی به مناطق محروم و کم برخوردار، توزیع بسته‌های معیشتی، ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و کشاورزی تخصصی در مناطق مشترک عشایری و روستایی از جمله این خدمات است.

مقرر شده است تا در روز ۳۱ خرداد «کنگره ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور» با حضور بیش از ۱۰ هزار نفر از داخل و خارج از استان چهارمحال و بختیاری، به مدت ۳ روز با حضور خانواده شهدای عشایر سراسر کشور برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار