رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

امام به مردم ایران و مسلمانان جهان عزت داد

تهران (پانا) - رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه امام به مردم ایران و مسلمانان جهان عزت داد، گفت امام با کدخدا و کدخدا پرستان در جهان مبارزه کرد زیرا در مکتب سیاسی ایشان شکست معنایی ندارد.

کد مطلب: ۱۲۸۴۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
امام به مردم ایران و مسلمانان جهان عزت داد

به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در مسجد جامع شهر گیان نهاوند اظهار کرد: در دهه 60 به عنوان یک طلبه در شهر گیان افتخار کار تبلیغ دین را داشتم و ایثارگری جوانان و مردم خوب گیان در راه نهضت و آرمان‌های امام خمینی(ره) به چشم خودم دیدم.

وی ضمن تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و شهادت شهید خدایی شهدای نیروی انتظامی و حادثه متروپل آبادان به خانواده‌ه‍ای آنان افزود: همه ما مردم ایران عزت و غرور ملی و دینی خود را مدیون مکتب سیاسی الهی حضرت امام خمینی هستیم.
حجت الاسلام و المسلمین محمدحسنی بیان کرد: نهضت سیاسی الهی حضرت امام خمینی (ره) دارای چندین خصوصیت و ویژگی است که اولین ویژگی آن قیام فقط برای خدا است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به قدرت امام خمینی گفت: حتی کارتر رئیس جمهور وقت آمریکا به قدرت الهی و سیاسی امام بارها اشاره کرد زیرا دوران دشمنی ابر قدرت‌ها با امام هم تحت تاثیر مکتب سیاسی و خدایی امام خمینی(ره) بود.

وی گفت: امام با کدخدا و کدخدا پرستان در جهان مبارزه کرد زیرا در مکتب سیاسی ایشان شکست معنایی ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسنی افزود: در مکتب سیاسی حضرت امام(ره) تکیه بر قدرت تمام نشدنی مردم یک اصل بود البته مردمی که در حزب خدا هستند نه حزبی دیگر زیرا معتقد بود فقط باید در دنیا و آخرت به خدا تکیه کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطر نشان کرد: با تمام دشمنی و شیطنت‌هایی که دشمنان دین و ملت ایران انجام داده اند مکتب امام و رهبر معظم انقلاب خواب راحت را از چشم دشمنان ملت ایران و منطقه بخصوص از اسرائیل و آمریکا گرفته است و در سال های مختلف یکی پس از دیگری ارمانهای امام در حال تحقق می باشند.

وی بیان کرد: مکتب سیاسی امام و نائب بر حقش مقام معظم رهبری، جهان را در اختیار گرفته و سال به سال خود را نمایان‌تر و دشمنان را ذلیل تر می‌کند.

حجت الاسلام حسنی گفت: هدف بزرگ امام، پایان دادن به سلطه قدرت‌های بزرگ در منطقه و جهان بود تا مظلومان این جهان بتوانند از حق خود دفاع کنند.

در این مراسم جمعی از مردم خانوادهای محترم شهدا، ایثارگران و فرماندهان نظامی و بسیجیان و روحانیون از جمله حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار