آغاز سی‌وسومین مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی

تهران (پانا) - مراسم سی‌وسومین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (رحمةالله علیه) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم مطهر امام خمینی (ره) آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۸۴۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز سی‌وسومین مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی

مقام معظم رهبری نیز در این مراسم سخنرانی خواهند کرد که به صورت زنده و مستقیم از رسانه KHAMENEI.IR و شبکه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) اعلام کرده است که امسال نیز به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با استفتائی که از دفتر مقام معظم رهبری انجام داده برگزاری مراسم ۱۴ خرداد در حرم مطهر حضرت امام با رعایت محدودیت جمعیت شرکت کننده مواجه است و از پیروان حضرت امام در سراسر کشور عذرخواهی و در عین حال خاطرنشان کرده است که ستادهای استانی در شهرهای مختلف نیز این مراسم را برگزار خواهند کرد.

مراسم امروز؛ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱، در حرم مطهر امام خمینی با تلاوت قرآن مجید آغاز شده و با مدیحه سرایی مداحان اهل بیت (ع) در حال برگزاری است.

این مراسم با حضور مقامات لشکری و کشوری و مردم کشورمان از ۱۰ استان همجوار تهران در حال برگزاری است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی، یادگار حضرت امام در ادامه مراسم به حاضران خیر مقدم خواهد گفت و سپس زائران مرقد مطهر حضرت امام خمینی سخنان رهبر انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را خواهند شنید.

همزمان با برگزاری مراسم، فرودگاههای استان تهران (مهرآباد، امام و پیام) به مدت ۵ ساعت از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ تعطیل است.

همچنین پرواز تمامی وسایل پرنده سبک، فوق سبک، ریز پرنده، پهپاد، بالن و ورزشهای هوایی به مدت سه روز در سطح شهر تهران ممنوع خواهد بود.

مسافران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ساعت پروازی خود به اطلاعات پرواز فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) برای پروازهای خارجی با شماره تلفن ۰۹۶۳۳۰ و در پروازهای داخلی با فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن ۱۹۹ تماس بگیرند.

همه دستگاه های خدمات رسان از جمله آتش نشانی، هلال احمر و اورژانس نیز برای میزبانی شایسته از عاشقان معمار کبیر انقلاب اسلامی آماده هستند. مراسم ارتحال امام خمینی (ره) با حضور ۷۴۰ نیروی هلال احمر پوشش امدادی داده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار