دبیرکل جامعه روحانیت مبارز:

انقلاب اسلامی با گذشت زمان خود را نشان می‌دهد

ساری (پانا) - دبیرکل جامعه روحانیت مبارز عنوان کرد انقلاب تاریخی که امام خمینی به وجود آورد، با گذشت زمان خود را نشان می‌دهد.

کد مطلب: ۱۲۸۴۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی با گذشت زمان خود را نشان می‌دهد

حجةالاسلام مصطفی پورمحمدی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در مصلای ساری عنوان کرد: در دوره سلطه، تباهی،ظلمت خشونت ،بی عدالتی رژیم طاغوت؛ امام خمینی(ره) به عنوان مرد الهی با ندای توحید اخلاق انسانیت و با دعوت مردم به سعادت انقلاب را هدیه دادند.

حجت‌الاسلام پورمحمدی افزود: گذر زمان تاثیر حرکت های الهی خالص و ناب را بر ملت ها و فرهنگ ها نشان می‌دهد و انقلاب تاریخی که امام به وجود آورد، با گذشت زمان خود را نشان می دهد.

مصطفی پورمحمدی بیان کرد: راستگویی در کلام و رفتار امام موج میزد و در همه مسائل شریک درد و غم مردم بود. امروز با معنویت، اخلاص، صداقت، عدالت می توانیم راه امام را ادامه دهیم.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: دین و مکتب خداوند بر مبنای تفکر، تعقل و علم استوار است. امام متعقل، متفکر، بزرگ اندیش، اهل معنا،عادل در رفتار و کردار بودند که باید الگویی برای همه ما باشد.

وی تصریح کرد: قبول داشتن و ارج نهادن مردم از دیگر ویژگی‌های مهم امام بود، همچنین رمز موفقیت امام، دشمن شناسی نیز بود و امروز باید ترفندهای دشمن را درک کنیم و تنها راه مقابله با فتنه گری دشمن مقاومت است.

وی خاطرنشان کرد: مقاومت و ایستادن، توصیه خداوند به بندگان است مقاومت و تقوا را در جامعه تقویت کنیم و برای داشتن جامعه آرام به دولت و مسئولان اعتماد کنیم و مسئولان نیز با اقتدار و عدالت زمینه زندگی مناسب را برای مردم فراهم کنند.

خبرنگار:پریا کشیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار