مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

انقلاب اسلامی یادگار ماندگار حضرت امام خمینی(ره) است

تربت‌ حیدریه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره) توصیف کرد و گفت انقلاب اسلامی یک انقلاب جهانی و بین‌المللی است.

کد مطلب: ۱۲۸۴۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی یادگار ماندگار حضرت امام خمینی(ره) است

سیدامیر شوشتری، در آیین بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) که به میزبانی آموزش و پرورش تربت‌حیدریه برگزار شده بود، افزود: این بدان معناست که امروز شاهدیم پس از گذشت بیش از سه دهه از رحلت ایشان، پیروان و تعلیم یافتگان مکتب امام در هر گوشه از جهان سر بلند کرده و کمر استکبار را خم می‌کنند.

وی گفت: امروز همچنین شاهدیم رژیم صهیونیستی غاصب به جایی رسیده که برای حفظ حیفا و تل‌آویو تلاش می‌کند و در تلاش است امنیت خود را در قصرهای عنکبوتی خودش، حفظ کنند.

شوشتری افزود: این بدان خاطر است که معتقدیم منشا حرکت حضرت امام خمینی (ره) خدایی بود و به واسطه همین منشا، در زمانی که ساواک، سازمان سیا و آمریکا بر ایران حکومت می‌کردند، ایشان ذره ای برای این قدرت‌های پوشالی ارزش قائل نشده و حرکت خود را با شعار آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، آغاز کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: زمانی هم که خبرنگار خارجی از ایشان سوال کرد با چه قدرتی و چگونه حکومت شاه را بر هم زدید، پاسخ دادند: «من تنها به تکلیف خود عمل کردم و هیچ برنامه تشکیلاتی نداشتم.»

شوشتری در بخش دیگری از اظهاراتش، از سرود سلام فرمانده به عنوان نمونه و الگوی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یاد کرد و گفت: وظیفه ما آن است که از درون همین آموزش و پرورش برای آینده کشور نسلی را تربیت کنیم که همچون شخصیت حضرت امام را داشته‌باشند یا حداقل پیرو راه ایشان باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار