برگزیده شدن خبرنگار خبرگزاری پانا در مرحله اول المپیاد سواد رسانه‌ای

اصفهان (پانا) - فاطمه رضایی، دانش‌آموز خبرنگار خبرگزاری پانا در مرحله اول ششمین دوره المپیاد سواد رسانه‌ای پذیرفته شد.

کد مطلب: ۱۲۸۴۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزیده شدن خبرنگار خبرگزاری پانا در مرحله اول المپیاد سواد رسانه‌ای

نتایج مرحله اول ششمین دوره المپیاد سواد رسانه‌ای اعلام شد. اولین مرحله از ششمین دوره المپیاد سواد رسانه‌ای با شرکت‌ ۳۳۱۴ نفر در تاریخ ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ به صورت برخط و همزمان در سراسر کشور برگزار شد. شرکت‌گنندگان این مرحله از ۳۱ استان و ۲۰۶ شهر و ۷۹۱ مدرسه بودند که سه استان پر مخاطب المپیاد، استان‌های تهران، اصفهان و خراسان رضوی هستند.

تعداد شرکت‌کنندگان پایه دهم ۲هزار و ۴۳۲نفر و پایه یازدهم ۸۸۲ نفر است که این جمعیت، همه رشته‌های تحصیلی را در بر می‌گیرد و حضور متقاضیان با گستره رشته‌های متفاوتی از جمله علوم تجربی، ریاضی فیزیک، علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی، حسابداری، تولید محتوا، انیمیشن، موسیقی، صنایع شیمیایی، مکاترونیک، نقاشی، صنایع غذایی، مدیریت، ساختمان، گل و گیاه و غیره به چشم می‌خورد‌.

طبق اعلام نتایج اولین مرحله از ششمین دوره المپیاد سواد رسانه‌ای پذیرفته‌شدگان ۵۴۲ نفر هستند که به تفکیک اقلیمی از ۲۹ استان و ۸۰ شهر به مرحله دوم المپیاد سواد رسانه‌ای راه یافتند که ۳۴۵ نفر از برگزیدگان به دختران و ۱۹۷ نفر به پسران اختصاص یافته‌است. در ادامه اسامی ۱۰ نفر برتر این آزمون آمده است.
لازم به ذکر است که ششمین دوره المپیاد سواد رسانه‌ای با حمایت ویژه سازمان صداوسیما و همکاری سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان درحال برگزاری است و پذیرفته‌شدگان مرحله اول در دهه سوم تیر ۱۴۰۱ برای مرحله دوم این آزمون به صورت حضوری در حوزه‌های آزمونی اعلام شده، حاضر خواهند شد.

دفترچه آزمون مرحله اول به همراه پاسخ تشریحی و اسامی نفرات برگزیده و راه‌یافته به مرحله دوم از وبگاه imlc.ir قابل دریافت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار