سرپرست آموزش و پرورش ساوجبلاغ:

مدیران مدارس، عامل پیشرفت مدرسه و تعلیم و تربیت دانش‌آموزان هستند

کرج (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش شهرستان‌های ساوجبلاغ و چهارباغ، بیان کرد مدیران مدارس عامل پیشرفت مدرسه و تعلیم و تربیت دانش‌آموزان هستند.

کد مطلب: ۱۲۸۳۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس، عامل پیشرفت مدرسه و تعلیم و تربیت دانش‌آموزان هستند

گردهمایی بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان مدارس ابتدایی با حضور محمدرضا البرزی، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، سید محمود حسینی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، زهرا شاکر، مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، صمد پورروستا، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان های ساوجبلاغ و چهارباغ، علی شکیبا، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان، معصومه احمد خان بیگی، مسئول انجمن اولیا و امور بانوان آموزش و پرورش شهرستان، اکرم ساوجبلاغ، مسئول فرهنگی آموزش و پرورش، بهزاد رضایی مسئول آموزش ابتدایی در مجتمع فرهنگی هنری نهم دی شهر هشتگرد برگزار شد.

در ابتدای مراسم صمد پورروستا، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ضمن خوش آمدگویی به فرهنگیان و دانش آموزان و مدعوین گرامی گفت: سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت و روزهای شادمانی مؤمنان را به تمامی فرهنگیان عزیز و مسلمانان تبریک عرض می کنم. نامگذاری این روز بدون شک فرصتی برای الگوبرداری از آن شخصیت بزرگوار و بهترین راه دستیابی دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی به زندگی سالم، همراه با موفقیت و سعادتمندی است.

پور روستا درادامه با بیان این که مدیران مدارس عامل پیشرفت مدرسه و تعلیم و تربیت دانش آموزان هستند، اهمیت و جایگاه مدیر در مراکز آموزشی را یادآوری کرد و افزود: مدیر می تواند با همسو کردن تمامی ارکان مدرسه در رونق مراکز آموزشی، نقش اصلی را ایفا کند.

سرپرست دستگاه تعلیم و تربیت، مدیران را به بهره گیری از همه ارکان مدرسه و فعال کردن شورای دانش آموزی، انجمن اولیاء و مربیان و شورای دبیران سفارش کرد و گفت: بهره گیری از تجربیات صاحب نظران و پیشکسوتان نیز همواره باید مد نظر قرار گیرد.

سید محمودحسینی، معاون آموزش ابتدایی در ادامه مراسم در پیامی فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر را تبریک گفت و افزود: اول ذی القعده سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) بانوی کرامت، وفاداری و مظهر فضایل که به عنوان روز دختر و آغاز دهه کرامت نامگذاری شده است سرمشق و الگویی برای دختران نوجوان و جوان و زمینه ساز تعالی معنوی، اخلاقی و علمی آنان است. بدون شک دختران امروز، مادران فردای ایران اسلامی با تأسی از وجود دختر بزرگواری که مشهور به صفات عفت، شجاعت، تقوا و علم است، آینده خود را در زمینه فردایی بهتر بیمه خواهند کرد.

وی ادامه داد: اینجانب ضمن تبریک دهه کرامت ، ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) که به عنوان روز دختر مزین شده را به همه دختران شریف و نجیب ایران اسلامی به ویژه دانش آموزان دختر شهرستان های ساوجبلاغ و چهارباغ تبریک می‌گویم و سربلندی روزافزون را برایشان از درگاه خداوند مسالت دارم.

در پایان این مراسم از دانش آموزان برتر، فرهنگیان نمونه و مدیران برتر شهرستان ساوجبلاغ و چهار باغ تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار