دستگیری قاتلان محیطبانان بواناتی

تهران (پانا) - مشاور رییس و سرپرست حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست از دستگیری قاتلان محیطبانان بواناتی در استان فارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری قاتلان محیطبانان بواناتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست، سجاد جلالی اظهارداشت: با پیگیری دستگاه قضایی به ویژه رییس دادگستری و دادستان شهرستان بوانات و نیز بازپرس پرونده، از همان لحظات اولیه پس از وقوع جنایت، دستورات سریع قضایی برای یافتن سرنخ هایی از مجرمان صادر شد.

وی با بیان اینکه ساعاتی پس از وقوع این حادثه، تعدادی از مظنونین دستگیر شدند، افزود: خوشبختانه یکی از قاتلان محیطبانان شهید شهرستان بوانات شب گذشته و دیگری نیز پیش از ظهر امروز دستگیر شد و به جنایت خود اقرار کردند.

مشاور رییس و سرپرست حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست درباره روند رسیدگی به این پرونده نیز گفت: با جدیت دستگاه قضایی و اهتمام دفتر حقوقی سازمان حفاظت محیط زیست، تیم ویژه ای متشکل از متخصصان حوزه حقوق و جزا تشکیل شده و با قید فوریت به این پرونده رسیدگی و مجرمان به سزای عمل خود خواهند رسید.

ششم خرداد ماه محمد فرهمند محیط‌بان و رضا بهرامی‌پور همیار محیط زیست در درگیری با شکارچیان متخلف در منطقه دره باغ بوانات در استان فارس به شهادت رسیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار