یک سال نوجوان‌باوری و نوجوان‌پروری

شهرکرد(پانا) - روابط عمومی «امور نوجوانان» مجمع ملی جوانان گزارشی یک ساله از فعالیت‌های این مجمع ارائه کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
یک سال نوجوان‌باوری و نوجوان‌پروری

سید‌سینا بنی‌هاشمی مسئول روابط عمومی امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان در گفت وگو با پانا گفت: در ۷ خرداد ۱۴۰۰ با همکاری جمعی از نوجوانان کشور با مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان وزارت ورزش و جوانان در ساختار این تشکل وارد شد و عرصه‌ای جدید را برای رشد و پرورش نوجوانان ایران فراهم آورد.

وی افزود: در مدت یکسال اقدامات و برنامه های متنوعی را در حوزه های مختلف برای نوجوانان سراسر کشور به اجرا درآورد تا در این میان نوجوانان مستعد و توانمند را شناسایی و در شکوفایی استعداد آنان به کمک نهادهای مختلف کشور سهمی هر چند کوچک در اعتلای جامعه نوجوانان ایران اسلامی داشته باشد.

بنی هاشمی در پایان به برخی برنامه ها و عملکرد یکساله امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان اشاره کرد و گفت: برنامه هایی همچون فعالسازی شبکه نوجوانان در ۲۹ استان، راه‌اندازی بانک اطلاعاتی نخبگان و سازماندهی ۸۲۰ نخبه در ۶ محور،اجرای جشنواره حرف دل ۲ با بیش از ۱۷هزار اثر ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره، راه اندازی اتوماسیون اداری و سامانه الکترونیک بانک اطلاعاتی نخبگان از نمونه دستاورد های یک سال اخیر امور نوجوانان است. امید است با تلاش همکاران در مرکز و سراسر کشور برنامه های قوی تری در سطح کشور با پوشش کلیه استان ها اجرا شود.

دانش آموزخبرنگار؛ زهرا جیحون تبار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار