مدیر‌کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

در دفاع مقدس با اراده و اعتقاد سربازان اسلام خون بر شمشیر پیروز شد

تبریز( پانا ) - مدیر‌کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در مراسم طنین زنگ مقاومت و سالروز آزادسازی خرمشهر با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب پیروزی در این جنگ را منوط بر اعتقاد و اراده سربازان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۱۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
در دفاع مقدس با اراده و اعتقاد سربازان اسلام خون بر شمشیر پیروز شد

علیرضا صیادی، مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در مراسم زنگ مقاومت که به مناسبت سوم خرداد در مدرسه شاهد نورالزهرا به صدا در آمد گفت: آسایش و آرامش امروز ما ریشه در روز مقاومت دارد و ایثار شهدا دارد، در دوران دفاع مقدس یک پشتوانه محکم نظامی، اقتصادی و اجتماعی پشت سر صدام جانی بود که قصد آنها تصرف تهران در یک هفته بود.
وی افزود: رزمندگان انقلاب اسلامی با کمترین تسهیلات و امکانات و به فرمان امام (ره) خرمشهر را آزاد کردند‌. بنا بر گفته امام " خرمشهر را خدا آزاد کرد" زیرا هیچ تعادلی بین امکانات ما با دشمن نبود ولی اعتقاد و اراده سربازان اسلام باعث پیروزی خون بر شمشیر شد.
صیادی خاطرنشان کرد: در سند تحول بنیادین اولین مورد خدا باوری است و مقاومت را در راستای آن می شود به دانش آموزان تعلیم دادن و تبیین کرد، و منطقی ترین راه در این جهت حضور استنباط خداست.
دشمن هر چقدر قوی باشد یک رزمنده خدا باور می تواند با اعتقاد خود به خدا در مقابل آن پیروز شود.
وی افزود: رزمندگان دفاع مقدس امروز مسلح به موشک‌های نقطه زن هستند ولی دشمنان هم ساکت ننشستند ولی همه سنگرهای کلیدی جهان را با خدا باوری و ایمان تصرف می کنند.
تبیین خداباوری و ایثار و شهادت است که در سند تحول هم اشاره شده و در این راه با رهنمودهای مقام معظم رهبری همگی همخوانی خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار